שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
צרו קשר

ניהול מדידת איכות השירות במשרדי הממשלה

מדידת איכות השירות היא כלי ניהולי משמעותי למנהלי שירות במשרדי הממשלה. מוזמנים להצטרף אלינו וללמוד מגוון כלים ושיטות להקמה והפעלה של מערך מדידה הבוחן ומשפר את חווית הלקוח.
קורס
חינם
4 שעות

מה נלמד?

  • חשיבות מדידת איכות השירות.
  • כלים ניהוליים למדידה.
  • בניית מפת מדדים.
  • עקרונות לעיצוב מסע מדידה.
  • ארגז כלים למדידת איכות השירות.
  • עקרונות להצגת ממצאים ומסקנות.

תיאור

בעידן חווית הלקוח בו הלקוח נמצא במרכז, נדרשת מדידה של חווית השירות בכל שלב במסע. מהרגע שבו מתעורר הצורך לקבלת שירות, דרך ביצוע הפעולה, הטיפול בפנייה ועד סגירת מעגל הטיפול. מדידת חווית הלקוח תסייע לנו כמנהלים בקבלת החלטות ובביצוע מהלכים לשיפור השירות.

  • מוסד ראשי:
  • מחיר:
    חינם
  • קצב למידה:
    עצמי
  • אורך הקורס:
    4 שעות
  • שפת הקורס:
    עברית
  • שפת הכתוביות:
    עברית
    ערבית
  • תעודה:
    אין תעודה
  • קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • ידע קודם:
    ללא ידע קודם
בואו נספר לחבר'ה