ניהול מדידת איכות השירות במשרדי הממשלה

מדידת איכות השירות היא כלי ניהולי משמעותי למנהלי שירות במשרדי הממשלה. מוזמנים להצטרף אלינו וללמוד מגוון כלים ושיטות להקמה והפעלה של מערך מדידה הבוחן ומשפר את חווית הלקוח.
Course
Free
4 Hours

What Will You Learn

  • חשיבות מדידת איכות השירות.
  • כלים ניהוליים למדידה.
  • בניית מפת מדדים.
  • עקרונות לעיצוב מסע מדידה.
  • ארגז כלים למדידת איכות השירות.
  • עקרונות להצגת ממצאים ומסקנות.

Description

בעידן חווית הלקוח בו הלקוח נמצא במרכז, נדרשת מדידה של חווית השירות בכל שלב במסע. מהרגע שבו מתעורר הצורך לקבלת שירות, דרך ביצוע הפעולה, הטיפול בפנייה ועד סגירת מעגל הטיפול. מדידת חווית הלקוח תסייע לנו כמנהלים בקבלת החלטות ובביצוע מהלכים לשיפור השירות.

  • Main Academic Institution:
  • Price:
    Free
  • Pace:
    Self-Paced
  • Duration:
    4 Hours
  • Course Language:
    Hebrew
  • Course Subtitles Language:
    Arabic Subtitles
    Hebrew Subtitles
  • Certificate:
    Not Included
  • Academic Credit:
    Not Included
  • Prior Knowledge:
    No Prior Knowledge
Let's Share This