اختار اللغة
تسجيل الدخول \ اشتراك
كتالوج
اتصل بنا

ניהול מדידת איכות השירות במשרדי הממשלה

מדידת איכות השירות היא כלי ניהולי משמעותי למנהלי שירות במשרדי הממשלה. מוזמנים להצטרף אלינו וללמוד מגוון כלים ושיטות להקמה והפעלה של מערך מדידה הבוחן ומשפר את חווית הלקוח.
دوره
مجانا
4 ساعات

ماذا سوف نتعلم؟

  • חשיבות מדידת איכות השירות.
  • כלים ניהוליים למדידה.
  • בניית מפת מדדים.
  • עקרונות לעיצוב מסע מדידה.
  • ארגז כלים למדידת איכות השירות.
  • עקרונות להצגת ממצאים ומסקנות.

وصف

בעידן חווית הלקוח בו הלקוח נמצא במרכז, נדרשת מדידה של חווית השירות בכל שלב במסע. מהרגע שבו מתעורר הצורך לקבלת שירות, דרך ביצוע הפעולה, הטיפול בפנייה ועד סגירת מעגל הטיפול. מדידת חווית הלקוח תסייע לנו כמנהלים בקבלת החלטות ובביצוע מהלכים לשיפור השירות.

  • المؤسسة الرئيسية:
  • سعر:
    مجانا
  • معدل التعليم:
    وتيرة الذات
  • طول الدورة:
    4 ساعات
  • لغة الدورة:
    اللغة العبرية
  • لغة الترجمة:
    اللغة العبرية
    عربيه
  • شهاده:
    لا شهادة
  • الائتمان الدراسي:
    لا يوجد رصيد أكاديمي
  • معرفة سابقة:
    دون معرفة مسبقة
دعونا نشارك هذا