ד"ר אבי אללוף
סמנכ"ל וראש מדור ציונים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותו הם פיתוח כלי מדידה, חישוב ציונים ובקרת איכות עליהם, והשפעת מבחנים על החברה.
מַאל"וּ מוביל את מרבית החידושים בארץ בתחום המדידה וההערכה ובכלל זה, מבחנים לאבחון לקויות למידה, סימולציות התנהגותיות, יישום טכנולוגיות במדידה והערכה כגון מבחנים ממוחשבים ואדפטיביים, ניתוח ממוחשב של תוצרי כתיבה ועוד.
בנוסף, מאל"ו מספק לגופים אחרים שירותי תרגום והשבחת בחינות ומערכי מיון קיימים. תפעול הבחינות כולל ניהול מערך ההרשמה והשיבוץ, הפקת חוברות הבחינה או גרסאות ממוחשבות, קביעת התאמות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, העברת הבחינה, סריקת תשובונים, קידוד תשובות, ציינון, הערכת תשובות פתוחות, בקרת איכות על תוצרים, דיווח ציונים, הפקת סטטיסטיקות מסכמות וכתיבת דוחות טכניים. משנת 2018 מאל"ו מפתח ומלמד קורסי תעודה בפסיכומטריקה, לאר שקיבל מימון פיתוח מקרן פילנטרופית.
סמנכ"ל וראש מדור ציונים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותו הם פיתוח כלי מדידה, חישוב ציונים ובקרת איכות עליהם, והשפעת מבחנים על החברה.
חוקרת ביחידת המבחנים הממוחשבים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותה הם סטטיסטיקה, פסיכומטריקה, ומבחנים ממוחשבים.
חברה בצוותי פיתוח מבחנים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה, ומעבירה סדנאות לפיתוח בחינות במוסדות להשכלה גבוהה. תחומי התמחותה הם פיתוח פריטים למבחנים רחבי היקף ולמבחני מיון לא קוגניטיביים.
מנכ"לית המרכז הארצי לבחינות ולהערכה, תחומי התמחותה הם מדידה והערכה, יישומים טכנולוגיים בהערכה, והערכת תפקודים קוגניטיביים.
ראש יחידת מרו"ם (מרכזי הערכה ומיון) במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותה הם מיון והשמה לארגונים ולתוכניות לימודים, מדידת משתנים לא קוגניטיביים באמצעות מרכזי הערכה, ומבחני אישיות והתנהגות.
מרצה בכירה בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים, וחברה בצוות לקויות למידה במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותה הם לקויות למידה, התאמות, והפרעות רגשיות בילדות ובהתבגרות.
מרצה בכירה בתוכנית לתואר שני בפסיכולוגיה חברתית באוניברסיטה הפתוחה. תחומי התמחותה הם תהליכים קבוצתיים, משא ומתן, וקבלת החלטות.
ראש המדור לפניות הציבור במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. בעת הכנת הקורס היה חבר בצוות פיתוח מבחנים. תחומי התמחותו הם פיתוח מבחנים סטנדרטיים, שירות לקוחות והנגשת מידע, והוגנות במבחנים.