שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

איך ללמד ככה שתלמידים יבינו? עקרונות בבניית שיעור מיטבי

השיעור המיטבי מאפשר למידה מותאמת ודיפרנציאלית על ידי צמצום משך ההקניה הפרונטלית לטובת למידה פעילה של התלמיד. הקורס כולל כלים פרקטיים שהוכחו כאפקטיביים. הקורס מורכב משלושה חלקים. הקורס הראשון עוסק בבניית הקניית שיעור קצרה וממוקדת. בקורס זה תלמדו צעדים פשוטים וישימים לבניית הקניה ממוקדת אפקטיבית שתגייס את התלמידים להמשך למידה.
icon-degrees
icon-price
long course
1
video play

Online accreditation plan

This course is available and open for learning only (the course does not include an applied part and the accumulation of training credit online)

  • חשיבות בניית הקנייה אפקטיבית בתחילת השיעור
  • כלים ליצירת פתיחת שיעור ממוקדת, כיצד לגייס את הקשב של התלמידים
  • כיצד להתאים את השיעור לכיתה הטרוגנית.

מורים רבים מתקשים לנהל למידה בכיתה הטרוגנית הדורשת ניהול תהליך מורכב של הוראה דיפרנציאלית והתוצאה היא בעיות משמעת ותחושת תסכול של המורה ושל התלמיד.
מורים רבים בכיתות הטרוגניות מרגישים שהשיעור אפקטיבי רק עבור חלק מהילדים בכיתה, בדרך כלל יהיו אלה הילדים החזקים שבאים עם ידע קודם ומיומנויות למידה יעילות. המורים מרגישים שעבור חלק נכבד מהתלמידים, במיוחד תלמידים בסיכון, עם פערים לימודיים או צרכים מיוחדים, הלמידה אינה נשמרת לאורך זמן.
מבנה השיעור המיטבי מאפשר למידה מותאמת ודיפרנציאלית על ידי צמצום משך ההקניה הפרונטלית לטובת למידה פעילה של התלמיד.
הקורס ‘השיעור המיטבי’ מורכב משלושה חלקים וכל אחד מן הקורסים מתרכז באחד מחלקי השיעור. הקורס הראשון עוסק בבניית הקניית שיעור קצרה וממוקדת. השני יעסוק בבניית תרגול אפקטיבי והשיעור האחרון יעסוק במתן חוויות הצלחה בחלקו האחרון של השיעור. הקורס מתאים למורים במגוון גילאים, ובמיוחד למורים המלמדים תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ולמורים המלמדים בכיתות שח”ר.

  • :
  • :
  • :
    עצמי
  • :
    01/07/2023
  • :
    1
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק