שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

הקשבה, דיבור והמשוב שביניהם

שימוש במשובים מקדמים שיח פדגוגי במטרה לעורר שיח פורה ומקדם במפגשי הדרכה.
icon-degrees
icon-price
long course
10
video play

Application phase for online training reward

The application phase of the courses that provide a reward is open for you as of – 01.12.22

Those interested in moving to the application phase are invited to register at the end of the learning chapter.

Registration will close on 1.3.23

pay attention –

  • Each practical part and submission of an assignment gives 10 hours to accumulate for a reward.
  • In order to be entitled to a reward, you must complete at least three micro courses (30 hours), with a grade of 80 or higher in each of the courses this year.

    The work in the course must be submitted no later than 16.4.23

The courses can be accumulated for repayment until the end of the 2018 academic year.

pay attention ! This year, unlike previous years, the application phase will be accompanied by a close supervisor who will be there to help you both through a WhatsApp group, to which you will be associated after registration, and in Zoom meetings to answer questions and, of course, in the forum that appears in the learning space of the MOODLE environment.

The links will be published by the lecturer in the group and in the learning environment.

Detailed information and questions about the applied part of the micro courses click here

  • להבחין בין סוגי משוב המקדמים שיח פדגוגי ולהכיר את תרומתם הייחודית לשיח.
  • להתנסות בהתאמת סוגי משוב שונים במהלך מפגש הדרכה לצורך מענה על צרכים ייחודיים הנוגעים לשיח, לאינטראקציה ולהבניית הידע השיתופית.
  • לשתף וללמוד מהתנסויות של עמיתים בכל הנוגע לזיהוי צרכים, שימוש בסוגי המשוב לצורך מתן מענה ואיכות האפקט בשטח.

מערכת החינוך רואה בהדרכה אמצעי חשוב לקידום איכות ההוראה.
חלק ניכר מההדרכה מבוסס על השיח שבין המדריך לבין המורים המודרכים.
אחד האתגרים בהדרכה הוא יצירת שיח פורה בין השותפים במפגשי ההדרכה במטרה לייצר תהליכי הדרכה עשירים ורלוונטיים.
בקורס שלפנינו נלמד על סוגי משוב שונים המקדמים שיח פדגוגי הדרכתי ונעמיק בחשיבותם, מאפייניהם והשפעותיהם על הממד הערכי והלימודי. כל זאת במטרה לעורר שיח פורה ומקדם במפגשי הדרכה.

  • :
  • :
  • :
    עצמי
  • :
    10
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק