השלב היישומי של הקורסים המקנה לגמול פתוח עבורכם החל מה – 01.12.22
המעוניינים לעבור לשלב היישומי מוזמנים להירשם בסיום פרק הלמידה.
הרישום ייסגר בתאריך 1.3.23
שימו לב –
ניתן לצבור את הקורסים לגמול עד סוף שנת תשפ”ג.
שימו לב ! השנה , בניגוד לשנים קודמות , השלב היישומי ילווה במנחה צמוד שיעמוד לעזרתכם הן באמצעות קבוצת וואטסאפ, אליו תשויכו לאחר ההרשמה, הן במפגשי זום למענה על שאלות וכמובן בפורום המופיע במרחב הלמידה של סביבת ה MOODLE.
הקישורים ייפורסמו על ידי המרצה בקבוצה ובסביבת הלמידה .
מידע מפורט ולשאלות אודות החלק היישומי בקורסי המיקרו לחץ כאן
הדרכה טובה היוצרת משמעות אצל המודרך צריכה להיות ממושכת ורציפה, ולסייע למודרך להטיב את דרכי ההוראה שלו.
תנאי ההדרכה הנהוגים כיום מזמנים מפגשי הדרכה המתקיימים אחת לשבוע, או במרווחים גדולים יותר. מכאן, שעל המדריך להתמודד עם האתגר ליצירת רצף הדרכה מעמיק ומשמעותי.
במקביל, גם למודרך חשוב לשמור על רצף משמעותי בין מפגש הדרכה אחד למשנהו. יתר על כן, המודרכים שלנו הם אנשים מבוגרים, וככאלו אינם רואים את עצמם כלומדים התלויים במורה המלמד, אלא כמי שפעילים מתוך הכוונה עצמית או כיוצרים בזכות עצמם.
לכן, גם בעת קבלת הדרכה הם יעדיפו לכוון את עצמם ואת למידתם, לעסוק בסוגיות הנוגעות באופן ישיר לצורכי ההוראה שלהם, ולקבל כלים שיוכלו ליישם באופן מידי.
אם כן, כיצד ניצור תהליך הדרכה משמעותי ורציף בין המפגשים? כיצד ניצור מפגשי הדרכה מיטביים המעוררים עניין ומזמנים למידה משמעותית ואקטיביות מצד המודרכים? לשם כך, אנו נגייס לעזרתנו את מודל “הכיתה ההפוכה” ונתאים אותו לעולם ההדרכה שלנו. נקרא למודל מחודש זה “ההדרכה ההפוכה”.