שאלות מעורבות (עמ”ר) – למידה פעילה בשיעורי תנך
איך נשלב שאלות מעורבות בשיעור על מנת ליצור חיבור בין התלמיד
לטקסט המקראי ולעורר למידה פעילה.
Course
Free
1 Hours
VOD Course
This course is available and open for learning only (the course does not include an applied part and the accumulation of training credit online)
כמה פעמים מצאתם את עצמכם מלמדים בכיתה סיפור תנ”כי כאשר נדמה שבמקרה הטוב ארבעה או חמישה לומדים מקשיבים? וכמה פעמים היה נדמה לכם שרוב הזמן בשיעור עובר על הערות משמעת וסדר? יצירת מוטיבציה ולמידה פעילה – קוגניטיבית ורגשית – אצל הלומדים בשיעורי מקרא, היא משימה לא פשוטה. לא תמיד נתקל התלמיד בנושאים רלוונטיים לחייו או במנעד שאלות רחב המסוגלות להוביל אותו לשיח מעורב וללמידה בעלת ערך.