שאלות מעורבות (עמ"ר) – למידה פעילה בשיעורי תנך
איך נשלב שאלות מעורבות בשיעור על מנת ליצור חיבור בין התלמיד
לטקסט המקראי ולעורר למידה פעילה.
קורס
חינם
1 שעות
קורס VOD
לומדים את הקורס "AI למתחילים"? מוזמנים להרצאה "איך להישאר מעודכנים בג'ונגל הבינה המלאכותית" - נכיר את החידושים ונלמד לעבוד עם הטכנולוגיה המשתנה.
קורס זה זמין ופתוח ללמידה בלבד (הקורס אינו כולל חלק יישומי וצבירת גמול השתלמות באופן מקוון)
כמה פעמים מצאתם את עצמכם מלמדים בכיתה סיפור תנ"כי כאשר נדמה שבמקרה הטוב ארבעה או חמישה לומדים מקשיבים? וכמה פעמים היה נדמה לכם שרוב הזמן בשיעור עובר על הערות משמעת וסדר? יצירת מוטיבציה ולמידה פעילה – קוגניטיבית ורגשית – אצל הלומדים בשיעורי מקרא, היא משימה לא פשוטה. לא תמיד נתקל התלמיד בנושאים רלוונטיים לחייו או במנעד שאלות רחב המסוגלות להוביל אותו לשיח מעורב וללמידה בעלת ערך.