שאלות מעורבות (עמ”ר) – למידה פעילה בשיעורי תנך
איך נשלב שאלות מעורבות בשיעור על מנת ליצור חיבור בין התלמיד
לטקסט המקראי ולעורר למידה פעילה.
دوره
مجانا
1 ساعات
بالطبع VOD
כמה פעמים מצאתם את עצמכם מלמדים בכיתה סיפור תנ”כי כאשר נדמה שבמקרה הטוב ארבעה או חמישה לומדים מקשיבים? וכמה פעמים היה נדמה לכם שרוב הזמן בשיעור עובר על הערות משמעת וסדר? יצירת מוטיבציה ולמידה פעילה – קוגניטיבית ורגשית – אצל הלומדים בשיעורי מקרא, היא משימה לא פשוטה. לא תמיד נתקל התלמיד בנושאים רלוונטיים לחייו או במנעד שאלות רחב המסוגלות להוביל אותו לשיח מעורב וללמידה בעלת ערך.