שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

זמן הערכה – המפתח לקידום המנהל, המורה והארגון

הקורס עוסק בהערכת מורים ובאופן שהערכה זאת מקדמת את יעדי בית הספר. הוא פורט את שיקולי המנהל לבחירת הממדים והזירות להערכת המורים ובקשר שבין הערכה זו לבין הפיתוח המקצועי שלהם באופן אישי וכצוות.
icon-degrees
icon-price
long course
10
video play

Application phase for online training reward

The application phase of the courses that provide a reward is open for you as of – 01.12.22

Those interested in moving to the application phase are invited to register at the end of the learning chapter.

Registration will close on 1.3.23

pay attention –

  • Each practical part and submission of an assignment gives 10 hours to accumulate for a reward.
  • In order to be entitled to a reward, you must complete at least three micro courses (30 hours), with a grade of 80 or higher in each of the courses this year.

    The work in the course must be submitted no later than 16.4.23

The courses can be accumulated for repayment until the end of the 2018 academic year.

pay attention ! This year, unlike previous years, the application phase will be accompanied by a close supervisor who will be there to help you both through a WhatsApp group, to which you will be associated after registration, and in Zoom meetings to answer questions and, of course, in the forum that appears in the learning space of the MOODLE environment.

The links will be published by the lecturer in the group and in the learning environment.

Detailed information and questions about the applied part of the micro courses click here

  • טיפוח תפיסה של הערכת עובדי ההוראה כמקדמת תהליכים בית ספריים בשגרת בית הספר.
  • טיפוח תרבות הערכה של עובדי ההוראה לקדום הוראה, למידה של הצוות החינוכי והארגון.
  • חיבור בין הערכת עובדי הוראה לבין תכנון והובלה של הפיתוח המקצועי של צוות בית הספר.
  • בחינת התאמתם של עובדי ההוראה למערכת החינוך באמצעות תהליכי הערכה.
  • קידום יעדי בית הספר באמצעות תהליכי הערכת עובדי הוראה.

תהליך הערכה מהווה הזדמנות להסתכלות מושכלת על עבודת ההוראה כבסיס להתפתחות המקצועית של המורים לטובת שיפור תהליכי הוראה, למידה והערכה בבית הספר:
הערכת מורים היא אמצעי לחיזוק המנהיגות הפדגוגית של מנהל/ת בית הספר.
הערכה ומשוב למורים מקנים למנהל כלי אבחון פדגוגי של בית הספר המיועד לקידום מקצועי של עובדי ההוראה ושל הארגון.
קביעת ההתאמה של המורים החדשים להשתלבות במערכת החינוך צריכה להיות בהלימה לדמות המורה.
הערכה משמשת לקידום בדרגה.

תהליך הערכה הוא גם בסיס לתכנון ההתפתחות המקצועית של המורים.
בקורס נעסוק בעקרונות בניית מפות ממדי הערכה ותהליכי הערכה, ובהסתכלות על הפרקטיקות של המנהל כמנהיג פדגוגי באמצעותם.

הקורס מדגיש את חשיבות טיפוח תרבות הערכה של עובדי ההוראה, כחלק משגרת בית הספר, לצורך קידום התפתחות פדגוגית מקצועית של מנהל בית הספר, הצוות החינוכי והארגון. מוצגים העקרונות שעמדו בבסיס ההתוויה והיצירה של כלי ההערכה. עקרונות אלה ונוספים מוצגים במאמר “המנהיג הפדגוגי כמוביל תהליכי למידה”. באמצעות המאמר קישרנו בין הערכת מורים לבין אחריותו של המנהל להוביל את הפיתוח המקצועי של מוריו בתהליכים כמו הובלת שיח מקצועי, בניית מנהיגות מורים, יצירת סדירויות שתומכות בלמידת עמיתים ועוד.

  • :
  • :
  • :
    עצמי
  • :
    01/07/2023
  • :
    10
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק