השינויים שחלו בשנים האחרונות עם חשיפת הילדים ובני הנוער לעולם הווירטואלי משאירים את בעלי המקצוע וההורים עם שאלות, עם מחשבות ועם סוגיות בנושא מין ומיניות בגיל ינקות, ילדות והתבגרות. מהי מיניות נורמטיבית ומתי סממני מיניות נחשבים לחריגים? מה הן ההתערבויות העדינות שיאפשרו התפתחות נורמטיבית לצד שימת גבולות? מטרת הקורס היא להתמקד בתהליכים התפתחותיים נורמטיביים וחריגים כאחד תוך שילוב תיאוריות פסיכולוגיות שירחיבו את הידע בנושא. הקורס מקנה ידע תיאורטי וכלים פרקטיים בנושא חינוך למיניות בריאה – לכל העוסקים בחינוך, בייעוץ ובטיפול בילדים ובבני נוער. שלושה פרקים בקורס: הגיל הרך, גיל בית הספר היסודי וגיל ההתבגרות. הפרקים אינם תלויים זה בזה ואפשר ללמוד כל שכבת גיל לעצמה.
בעלת 30 שנות ניסיון בטיפול ,מדריכה צוותים טיפולים בתחום הטיפול בפגיעות מיניות – בפנימיות טיפוליות ופוסט אישפוזית,בשפ”ח ובמרכזים יחודיים לפגיעות מיניות .
מפתחת קורסים ,מרכזת,מרצה ומנחה תוכניות בתחום הפגיעות מיניות בבית הספר המרכזי לעובדים סוציאלעם. מדריכה בביתי ספר לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב,הרי ירושלים,ווניקוט . מטפלת בקלניקה פרטית במושב בארותיים .
בעלת תואר שני במגמה הקלינית לטיפול בילד ונוער,אוניברסיטת תל אביב . בוגרת לימודי פסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית,החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה.
תלמידה שנה רביעית במסלול מצבים מנטאלים ראשונים בתוכנית לפסיכותרפיה למתקדמים,בית הספר לרפואה ,אוניברסיטת תל אביב .
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בעבודה סוציאלית. עובדת סוציאלית לפי חוק הנוער ברשויות מקומיות, כולל הדרכת עובדים, מעל 25 שנים.
מרכזת הכשרות לעו”סים לפי חוק הנוער בבית הספר המרכזי לעובדים בשירותים חברתיים של משרד הרווחה.
זה 5 שנים מנהלת את תחום הפגיעות המיניות בילדים ובנוער בשירות ילד ונוער במשרד הרווחה. ממונה על הפעלת שירותי טיפול מטעם המשרד עבור ילדים ובני נוער נפגעים מינית וגם עבור ילדים בעלי התנהגות מינית לא מותאמת או פוגעת.
נציגת המשרד בתוכנית בין משרדית בנושא החינוך למיניות בריאה ומניעת אלימות מינית (“מיניות במרחב בטוח”) בהובלת משרד החינוך ו”אשלים”.