שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

תגובות אמפתיות לעידוד ריבוי דעות בדיון כיתתי

שימוש בתגובות אמפתיות במטרה לעודד אקלים כיתתי המכיל ריבוי דעות.
icon-degrees
icon-price
long course
1
video play

גמול השתלמות באופן מקוון

קורס זה זמין ופתוח ללמידה בלבד (הקורס אינו כולל חלק יישומי וצבירת גמול השתלמות באופן מקוון)

  • להבין את החשיבות של יצירת אקלים כיתתי המעודד ריבוי דעות בשיעורי תרבות יהודית ישראלית וללמוד על תרומתה של אמפתיה לצורך כך.
  • להכיר סוגים שונים של תגובות אמפתיות ואת השיקולים לשימוש בהן בכיתה.
  • להתנסות בהתאמה ושימוש בתגובות אמפתיות במהלך דיון אותנטי בכיתה.

במקצוע תרבות יהודית-ישראלית לימוד הטקסטים יוצר מפגש עם נושאים שנויים במחלוקת במרחב הציבורי. לא פעם דיון המתקיים בכיתה מתלהם, הופך פוגעני וחסר סובלנות ומקשה על הבעת דעות אישיות של הלומדים מחשש לחוסר קבלה והכלה.
גם למורה קיים אתגר משמעותי בהקשר זה הנוגע ליכולת לשמר את להט השיח ועניין הלומדים מחד, אך גם לשמור על דיון ערכי משמעותי המכיל ריבוי דעות מנגד.
בקורס זה נלמד על אמפתיה וכיצד יכולה לעזור ולהתמודד עם האתגר שתואר. בפרט, נלמד על מגוון תגובות אמפתיות בהן ניתן לעשות שימוש במסגרת דיון על מנת ליצור אקלים כיתתי המעודד ריבוי דעות.

  • :
  • :
  • :
    עצמאי
  • :
    01/07/2023
  • :
    1
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק