שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

רמזור שיתופים לשמירה על מתח לימודי בחברותא

"שימוש ברמזור שיתופים לצורך שמירה על מתח לימודי במהלך למידה בחברותא"
icon-degrees
icon-price
long course
1
video play

Online accreditation plan

This course is available and open for learning only (the course does not include an applied part and the accumulation of training credit online)

  • להבין כיצד שימוש בהתערבויות מובנות יכול לסייע למורה וללומדים לשמור על מתח לימודי במהלך למידה בחברותא.
  • להכיר וללמוד כיצד ליישם את מתודת "רמזור שיתופים" המבוססת על עקרונות התערבות.
  • להתנסות בתכנון ויישום המתודה בכיתה תוך זיהוי אתגרים והצלחות.

למידה בחברותא משנה לא פעם את אופי האינטראקציה בכיתה וכן ואת תפקידם של המורה והלומדים. המורה, הופך ממעביר הידע למנחה, מתווך ומייעץ, והלומדים הופכים עצמאיים יותר ונדרשים לקחת אחריות רבה יותר על הלמידה שלהם. זאת ועוד, אופי השיעור וכלליו משתנים, האינטראקציה בין המורה והתלמידים אינה זהה לשיעור רגיל וכן קיים קושי למורה לדעת מה מתרחש בכל חברותא – התלמידים יכולים בקלות יתר לעבור מדיון בנושא השיעור לדיון בנושאים אחרים המעניינים אותם באותו הזמן. ומנגד, המורה אינו יכול להיות קשוב בו זמנית ולדעת מה קורה בכל חברותא.
מאפיינים אלו ונוספים גורמים לא פעם לתחושה של איבוד שליטה הן של המורה והן של התלמידים, ולהתרופפות המתח הלימודי בשיעור.
בקורס זה נלמד על פרקטיקת התערבות מובנית בשם “רמזור שיתופים” שניתן ליישם במהלך למידה בחברותא במטרה לשמור על המתח הלימודי בכיתה.

  • :
  • :
  • :
    עצמי
  • :
    01/07/2023
  • :
    1
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק