קורס זה פותח במטרה לקדם את ההוראה האקדמית ולתת מענה מעשי למרצים ולמרצות המעוניינים ליישם גישות לימוד חדשניות, מגוונות ומותאמות לזמננו תוך שמירה על רמת הוראה גבוהה ואפקטיבית.
הקורס מתמקד בפיתוח מיומנויות לתכנון והפקה של סרטים המותאמים ללמידה אסינכרונית ושילובם בקורסים אקדמיים. הוא מקנה עקרונות טכנו פדגוגיים ללמידה אסינכרונית משמעותית על פיהם יוכלו המרצות והמרצים להעריך יחידות אסינכרוניות קיימות ולשפר אותן.
צעד אחר צעד הקורס מדגים ומנחה כיצד לפתח ולהפיק סרטונים ייעודיים ללמידה אסינכרונית:
התהליך כולו מגובה ביסודות תיאורטיים וממצאי מחקר עדכניים בתחומי הלמידה, בדגש על למידה
אקדמית אפקטיבית. העקרונות הטכנו פדגוגיים מתבססים על המודל התיאורטי של פרופ’ ריצ’רד מאייר, ועל ממצאי מחקר בתחום ההוראה והלמידה.
מיכל שודל Ph.Dהיא חברת סגל ביחידה להוראה ולמידה (יה”ל) של האוניברסיטה העברית ומרצה במספר קורסים במדעי ההתנהגות ובסטטיסטיקה.
עבודת הדוקטורט של מיכל עסקה במוטיבציה. לפני הצטרפותה ליה”ל מיכל עבדה במחלקה
להערכה ולהדרכה של האוניברסיטה הפתוחה ועסקה שם בפיתוח תכניות הדרכה לסגל ההוראה.
מיכל מפתחת ומובילה תהליכי פיתוח של סגלי הוראה במוסדות רבים להשכלה גבוהה,
בדגש על פיתוח הוראה אפקטיבית ושימוש מושכל בכלים דיגטליים.
ד”ר אפרת פירסט, בעלת רקע במחקר במדעי המוח הקוגניטיביים וניסיון עשיר וייחודי בפיתוח והוראה של תכנים המבוססים על מדעי הקוגניציה וההתנהגות ומיועדים לנשות ואנשי הוראה, בכל התחומים והרמות. מרצה, מנחת סדנאות ומייעצת לאנשי הוראה שמבקשים לשדרג ולגוון את דרכי ההוראה שלהם על בסיס מחקר.
ד”ר אפרת פירסט עוסקת במחקר ופדגוגיה דיגיטלית בערוץ המו”פ לטכנולוגיה וחדשנות בחינוך במכון מופ”ת ומרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי בחולון.