Language Select
Sign In \ Sign Up
Catalog
Contact Us

פיתוח גמישות באומדן כמותי

איך מעודדים את התלמיד להשתמש בייצוגים כמותיים שונים לפיתוח תפיסת האומדן הכמותי שלו.
Course
Free
10 Hours
VOD Course

What Will You Learn

  • היכרות עם פרקטיקה לפיתוח אומדן כמותי בכיתות א-ג.
  • התנסות ביישום כשירות זו בכיתה בהתאמה אישית לכל תלמיד.
  • היכרות עם מגוון דרכים ליישום הפרקטיקה במסגרת פעילות הערכת עמיתים.

Description

תלמידים רבים מתקשים באומדן כמותי בשל הנטייה שלהם למנות ובשל חוסר ההתנסות באומדן כמותי. התלמידים יכולים לאמוד בצורה מדוייקת מבלי למנות מספר קטן של חפצים- עד חמישה חפצים, לא יותר. עם זאת, בחיי היום-יום תלמידים נתקלים במקרים רבים שבהם עליהם לאמוד כמויות גדולות יותר של חפצים במהירות ובקירוב מירבי. מסיבה זו יש ערך בפיתוח תפיסת אומדן כמותי אצל תלמידים, ולכן התכנסנו.
יש ערך מתמטי לפיתוח יכולת אומדן כמותי אצל הלומדים הצעירים, ככלי מתמטי בכלל תובנה מספרית. יכולת זאת עשויה להכשיר אותם לשימוש באמודן בעבודה עם כמויות, מדידות, חישובים ופתרון בעיות, וגם לקבוע את מידת הסבירות של תוצאות תרגילים לצורך רפלקציה ובקרה עצמית בפתרון תרגילים ובעיות.

  • Main Academic Institution:
  • Price:
    Free
  • Pace:
    עצמי
  • End Date:
    01/07/2023
  • Duration:
    10 Hours
  • Course Language:
    עברית
  • Course Subtitles Language:
    עברית
  • Certificate:
    אין תעודה
  • Academic Credit:
    ללא קרדיט אקדמי
  • Prior Knowledge:
    No Prior Knowledge
Let's Share This