השלב היישומי של הקורסים המקנה לגמול פתוח עבורכם החל מה – 01.12.22
המעוניינים לעבור לשלב היישומי מוזמנים להירשם בסיום פרק הלמידה.
הרישום ייסגר בתאריך 1.3.23
שימו לב –
ניתן לצבור את הקורסים לגמול עד סוף שנת תשפ”ג.
שימו לב ! השנה , בניגוד לשנים קודמות , השלב היישומי ילווה במנחה צמוד שיעמוד לעזרתכם הן באמצעות קבוצת וואטסאפ, אליו תשויכו לאחר ההרשמה, הן במפגשי זום למענה על שאלות וכמובן בפורום המופיע במרחב הלמידה של סביבת ה MOODLE.
הקישורים ייפורסמו על ידי המרצה בקבוצה ובסביבת הלמידה .
מידע מפורט ולשאלות אודות החלק היישומי בקורסי המיקרו לחץ כאן
תלמידים רבים מתקשים באומדן כמותי בשל הנטייה שלהם למנות ובשל חוסר ההתנסות באומדן כמותי. התלמידים יכולים לאמוד בצורה מדוייקת מבלי למנות מספר קטן של חפצים- עד חמישה חפצים, לא יותר. עם זאת, בחיי היום-יום תלמידים נתקלים במקרים רבים שבהם עליהם לאמוד כמויות גדולות יותר של חפצים במהירות ובקירוב מירבי. מסיבה זו יש ערך בפיתוח תפיסת אומדן כמותי אצל תלמידים, ולכן התכנסנו.
יש ערך מתמטי לפיתוח יכולת אומדן כמותי אצל הלומדים הצעירים, ככלי מתמטי בכלל תובנה מספרית. יכולת זאת עשויה להכשיר אותם לשימוש באמודן בעבודה עם כמויות, מדידות, חישובים ופתרון בעיות, וגם לקבוע את מידת הסבירות של תוצאות תרגילים לצורך רפלקציה ובקרה עצמית בפתרון תרגילים ובעיות.