تاريخ البدء

المساق مفتوح

السعر

مجانًا

مدّة المساق

10 ساعات

השלב היישומי של הקורסים המקנה לגמול פתוח עבורכם החל מה – 01.02.22.
המעוניינים לעבור לשלב היישומי מוזמנים להירשם בטופס המצורף לכל קורס בסיום פרק הלמידה.
ניתן להירשם ולעבור לשלב היישומי עד התאריך 28.04.22.

שימו לב –

  • כל יישום קורס מקנה 10 שעות לגמול.
  • כדי להיות זכאים לגמול עליכם להשלים לפחות שלושה קורסי מיקרו (30 שעות), בציון של 80 ומעלה בכל אחד מהקורסים.

ניתן לצבור את הקורסים לגמול עד סוף שנת תשפ”ג.
מידע מפורט ולשאלות אודות החלק היישומי בקורסי המיקרו לחץ כאן
קורס זה פותח עבור משרד החינוך- המכירות הפדגוגית, והנו חלק מסדרת מיקרו קרדיטציה. קצר לעניין!

מה נלמד?

  • הבהרת הקשר בין ויזואליזציה לבין חוש כמותי, וחשיבותו בהוראת מתמטיקה.
  • היכרות עם 3 כלים פשוטים לפיתוח ויזואליזציה אצל תלמידים ביסודי.
  • יישום לפחות אחד מהכלים בכיתה.

 

الوصف:

הוראת מתמטיקה רק באמצעות ייצוגים מספריים וסמלים כתובים אחרים עלולה "לחסום" את ההבנה של חלק מהתלמידים. במהלך חשיבה מתמטית מופעלים האזורים האחראים על ויזואליזציה. ויזואליזציה היא היכולת, התהליך והתוצר של יצירה, פירוש וחשיבה עם ועל תמונות, דיאגרמות ותרשימים במוח, על נייר או באמצעות עזרים טכנולוגיים במטרה לקודד מידע ולתקשר אודותיו, לחשוב על רעיונות לא מוכרים ולפתח את ההבנה. באופן טבעי, אנחנו נוטים לחשוב שוויזואליזציה קשורה רק ללימודי גאומטריה, אך בהיסטוריה של המתמטיקה יש דוגמאות רבות לקשר שבין חשיבה כמותית, חשיבה מרחבית וויזואליזציה. היכולת להמחשה חזותית מאפשרת פיתוח הבנה אינטואיטיבית של רעיונות באמצעות תמונות שנוצרו בראש ובכך ומפתחת תובנות מעמיקות ומפתיעות. כדי להשיג כזו הבנה, הוויזואליזציה צריכה להיות חלק אינטגראלי משיעורי המתמטיקה.

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح

مساقات إضافية ممكن ان تثير اهتمامك

إنضموا لتكتشفوا عوالم جديدة من التعليم في مساقات مختلفة بمواضيع ممتازة: