Этап подачи заявок на курсы, предусматривающие вознаграждение, открыт для вас с - 01.12.22. Тем, кто заинтересован в переходе к этапу подачи заявок, предлагается зарегистрироваться в конце главы обучения. Регистрация закроется 1.3.23. обращать внимание -
Курсы можно накопить для погашения до конца 2018 учебного года.
обращать внимание ! В этом году, в отличие от предыдущих лет, этап подачи заявки будет сопровождаться непосредственным руководителем, который будет рядом, чтобы помочь вам как через группу WhatsApp, к которой вы будете подключены после регистрации, так и на собраниях Zoom, чтобы отвечать на вопросы и, конечно же, , на форуме, который появляется в обучающем пространстве среды MOODLE. Ссылки будут опубликованы преподавателем в группе и в среде обучения.
Подробная информация и вопросы по прикладной части микрокурсов здесь.
הוראת מתמטיקה רק באמצעות ייצוגים מספריים וסמלים כתובים אחרים עלולה “לחסום” את ההבנה של חלק מהתלמידים. במהלך חשיבה מתמטית מופעלים האזורים האחראים על ויזואליזציה. ויזואליזציה היא היכולת, התהליך והתוצר של יצירה, פירוש וחשיבה עם ועל תמונות, דיאגרמות ותרשימים במוח, על נייר או באמצעות עזרים טכנולוגיים במטרה לקודד מידע ולתקשר אודותיו, לחשוב על רעיונות לא מוכרים ולפתח את ההבנה. באופן טבעי, אנחנו נוטים לחשוב שוויזואליזציה קשורה רק ללימודי גאומטריה, אך בהיסטוריה של המתמטיקה יש דוגמאות רבות לקשר שבין חשיבה כמותית, חשיבה מרחבית וויזואליזציה. היכולת להמחשה חזותית מאפשרת פיתוח הבנה אינטואיטיבית של רעיונות באמצעות תמונות שנוצרו בראש ובכך ומפתחת תובנות מעמיקות ומפתיעות. כדי להשיג כזו הבנה, הוויזואליזציה צריכה להיות חלק אינטגראלי משיעורי המתמטיקה.