למידה מרחוק דורשת ‘חישוב מסלול פדגוגי מחדש’ – הריחוק מהלומדים מציב אתגרים שלא הכרנו בעבר ובקורס נבחן דרכים להתמודד איתם. הקורס יסקור פרקטיקות וכלים שונים לתכנון משמעותי של פעילויות, לארגון שלהם במערכת למידה ובתקשורת עם התלמידים וההורים.
במסגרת הקורס נעסוק באופני ההערכה מרחוק – הערכה מעצבת והערכה מסכמת, נכיר כלים דיגיטליים המאפשרים ביצוע הערכה ונתנסה בהם.
כמו כן, נרחיב בקורס על אמצעים להעמקה, להעשרה ולגיוון הלמידה כמו משחקים דיגיטליים ומאגרי תוכן ברשת, נערוך היכרות עם משחקים לימודיים דיגיטליים תוך מתן דגש על חשיבות שילובם בלמידה מקֻוונת. נדגים סביבות שונות המציעות משחקים ותבניות המתאימות לגילים הצעירים או הבוגרים.
***
מנהל תקשוב, חטיבת הטמעת טכנולוגיות, בשיתוף עם אגפי הגיל ומנהל עובדי הוראה, פיתחו עבור ציבור עובדי ההוראה בבתי הספר ובגני הילדים, ארבעה קורסים שעוסקים בהיבטים של ״למידה מרחוק״: הקנייה של מיומנויות טכניות, עיסוק בפרקטיקות הוראה מותאמות למרחבי הלמידה המקוונים ובניית יום ושבוע למידה מרחוק.