שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

ניהול צוות – איך עושים את זה?

העיקרון הכי חשוב בניהול צוות עבודה – הוא עבודת צוות. אבל עבודת צוות לא באה ברגל – עלינו, כמנהלים, לדעת כיצד לנהל ולהוביל את העובדים לשיפור וצמיחה מתמדת. איך נוכל לעשות זאת? הצטרפו לקורס נוסף בסדרת הקורסים "חדר הכושר הניהולי" ותגלו!
icon-degrees
icon-price
long course
2

  • מהו צוות ואילו סוגי צוותים קיימים.
  • מהם השלבים ההתפתחותיים של צוות, ואיך הם משפיעים על הניהול שלו.
  • אילו פעולות ושגרות יסייעו בבנייה וחיזוק יכולות הצוות.
  • איך להפוך את ישיבות הצוות לכלי אפקטיבי המניע לפעולה.
  • איך להתמודד עם קונפליקטים בצוות.

כמנהלים ומנהלות אנו מוצאים עצמנו, פעמים רבות, כמובילי צוות או כחלק ממנו. עבודה בצוות מייצרת מגוון אתגרים והזדמנויות, היכולים לסייע לנו להתקדם ולהגשים יעדים אך בהעדר כלים, יכולים גם לעכב אותנו.
כדי לנהל צוות בצורה טובה עלינו להבין את אופיו– באיזה סוג צוות מדובר, האם הוא מתפקד כיום בצורה הטובה ביותר, ומה דרוש לו כדי להצליח יותר. בנוסף, חשוב שנכיר כלים מגוונים לניהול עבודת הצוות ולקידומו.
את כל אלה נמצא כאן, בקורס נוסף מתוך סדרת הקורסים ‘חדר כושר ניהולי’.

לינקדאין
פייסבוק

אילן קוסקי

Ministry of Education

מנכ״ל קבוצת בי לייט המסייעת לארגונים, צוותים ואנשים לממש את פוטנציאל המנהיגות שלהם, לשפר ביצועים ולהרחיב את השפעתם.
אילן יועץ אסטרטגי ומנטור מוביל, בעל ניסיון ניהולי-ייעוצי של למעלה מ- 30 שנה, מנחה תכניות מנהיגות ומנהלים, סא״ל במיל׳, מומחה בפיתוח מצוינות אישית וארגונית ושיפור ביצועים.
בהשכלתו, בוגר תואר שני במנהל עסקים, והסמכות מקצועיות כיועץ ארגוני, מנחה קבוצות, מאמן מנהלים, מאמן אישי, ומבקר פנים ארגוני.