רועי ציקורל
יזם ומומחה לשילוב טכנולוגיה וכלי ניו מדיה בחינוך. ניהל את תחום המדיה בקרן טראמפ והיה מעורב במגוון פרויקטים ומיזמים חינוכיים בארץ ובעולם.
Oranim maintains a tradition of quality and professionalism and operates out of an awareness of current contexts, has a reputation for its expertise in the educational field, has the ability to respond to the noises of the field and the growth of theory and research from practice.
Oranim is a home for people who see education as their calling. At its core is a community of educators and creators, thinkers and researchers, academics, book and deed, who work steadily in the educational field to establish a learning, decent, egalitarian and just Israeli society.
Oranim is a creative house where a rigorous academic learning experience takes place in a lifestyle of civil partnership, on a multicultural campus that encourages multiple identities.
Oranim aims to influence Israeli society and bring about social change and improve the quality of life through the training of leading educators in their communities, and through an extensive network of connections and collaborations between the college and educational institutions and local communities, and also, Oranim creates a bond between Israel and the world and the Diaspora.
Oranim is a national and international center of knowledge, research and discussion, topical study and leading social-environmental action.
Oranim encourages student activity in diverse communities and encourages the connection between academia and the field in cooperation with educational institutions and local authorities based on mutual listening and on the basis of relationships between autonomous, responsible organizations with a clear path.
Oranim College is ranked first in Israel in terms of satisfaction with the quality of teaching among colleges of education from a survey conducted on October 18 by the student union, which examined the degree of satisfaction of students from the higher education system.
יזם ומומחה לשילוב טכנולוגיה וכלי ניו מדיה בחינוך. ניהל את תחום המדיה בקרן טראמפ והיה מעורב במגוון פרויקטים ומיזמים חינוכיים בארץ ובעולם.
יזם ומומחה לשיווק דיגיטלי. הקים וניהל את מחלקת הניו מדיה של הוצאת כנרת-זמורה-ביתן ושימש כיועץ למגוון סטארטאפים, ארגונים וגופים ציבוריים בישראל ובעולם.
ד”ר לחינוך, מנחת מורים להתפתחות ולצמיחה בשילוב כלים רוחניים. מרצה במכללות ובבתי ספר, מנחת סדנאות מיינדפולנס ופסיכולוגיה חיובית להתפתחות אישית ומקצועית. מקדישה את חייה להתבוננות פנימית, שלה ושל אחרים, בעצמם, באופן אקטיבי.
מקדמת את נושא המיינדפולנס בחינוך כביטוי לפדגוגיות חדשניות בחינוך ובכלל זה פיתוח ושילוב הנושא במתווה ההשתלמויות הפורמלי, בו מורים, תלמידים ומנהלים לומדים למדוט, להקשיב לעצמם ולאחרים ולפתוח את הלב. מנהלת שותפה ב”מרכז לפדגוגיה מתבוננת” באורנים, חברה ב”מרכז לחקר וטיפוח רוח האדם” באוניברסיטת חיפה.
דיקן הסטודנטים במכללת אורנים משנת 2016 ועד היום, מרצה וחבר סגל במכללה. ראש תכנית “הדרה” תואר שני מ – 2015 ועד 2016. מחקריו עוסקים באמפתיה בחינוך, פדגוגיה מתבוננת, גזענות בחינוך, מיומנויות חיים רב-תרבותיות וקונפליקטים בין קבוצות בחברה הישראלית.
ד”ר ניר מיכאלי, כיום רקטור מכללת אורנים ובעבר יושב ראש המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, הוא דוקטור למדיניות ולארגון חינוך, בעל ניסיון מעשי של יותר מעשרים שנה בתחום זה. את דרכו המקצועית החל בשדה החינוך הבלתי פורמלי בתור רכז הדרכה ארצי ובתור מזכ”ל תנועת הנוער “המחנות העולים”. בהמשך דרכו עבר לעולם החינוך הפורמלי ושימש מחנך ומורה להיסטוריה ולאזרחות בתיכון האזורי גבעת ברנר. את הניסיון שצבר בעבודה במוסדות חינוך משני הסוגים ניתב לעבודתו בשדה הכשרת המורים, תחילה בתור מרצה וסגן מנהל במכון כרם לחינוך הומניסטי-יהודי, ולאחר מכן בכהונתו בתפקיד ראש החוג לחינוך ובתפקיד דיקן פיתוח פדגוגי במכללת סמינר הקיבוצים. פרסומיו עוסקים במדיניות חינוך ובהכשרת מורים, פדגוגיות חדשניות, חינוך פרוגרסיבי, פדגוגיה לא פורמלית וחינוך לדמוקרטיה ולצדק חברתי.
בין פרסומיו שני ספרים שערך:
“כן בבית ספרנו: מאמרים על חינוך פוליטי” בהוצאת הקיבוץ המאוחד ומכון מופת. (2014).
“שינוי ושיפור במערכות חינוך” בהוצאת מכון ברנקו וייס ואבני ראשה (ביחד עם גל פישר, 2010).
עירית לביא, בעלת תואר שלישי בחינוך מתמטי מאוניברסיטת חיפה. עוסקת בהכשרת מורים למתמטיקה במכללת אורנים. במקביל, עוסקת במחקר המתמקד בניתוח השיח המתמטי בשיעורי מתמטיקה (אצל ילדים צעירים, בבית הספר ובתוכניות להכשרת מורים) כדי ללמוד על תהליכי למידת מתמטיקה והוראתה. בעבר היתה מורה ומדריכת מורים למתמטיקה, ומחנכת בבית הספר היסודי. שותפה להובלת מחקר במסגרת פרויקט המרא”ה (הערכת מעצבת – רואים את התמונה) סביבה להערכה מעצבת במתמטיקה בין היתר בבתי הספר היסודיים. בעבר, ניהלה את המעבדה לחשבון של אוניברסיטת חיפה ואת מרכז המורים הארצי למתמטיקה בחינוך היסודי.