שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

מַפְתֵּחַ ההשוואה

איך ליצור קריטריונים להשוואה באמצעות מילת המפתח השאלה, על מנת להשוות בין טקסטים?
icon-degrees
icon-price
long course
1
video play

Online accreditation plan

This course is available and open for learning only (the course does not include an applied part and the accumulation of training credit online)

  • היכרות עם מיומנות ההשוואה
  • כיצד עוזרת לי ההשוואה להנגיש לתלמידים טקסט למודי
  • חילוץ תבחינים (קריטריונים) להשוואה מתוך מילת המפתח בשאלה

השוואה היא מיומנות שעשויה להיות מורכבת לתלמידים. היא דורשת מהם להבין מה בכלל כתוב בשני טקסטים או יותר ואזך לשים לב לפרטים הקטנים; לעשות הכללה של הפרטים האלו כדי למצוא מה דומה ומה שונה בין הטקסטים; ומתוך כך להגיע למסקנה.
אחד השלבים הקשים ביותר לתלמידים הוא שלב ההכללה, שבו התלמידים אמורים להסתכל על כל הפרטים הקטנים שמצאו ולנסח קריטריונים תבחינים להשוואה: מה מתוך כל הפרטים האלו רלוונטי כרגע, ומה אפשר לשים בצד?
וכאן בדיוק מגיעה הפרקטיקה “מפתח ההשוואה”. מתוך מילת המפתח בשאלה נראה כיצד מנסחים שאלות מנחות, שיכוונו את התלמידים למצוא בעצמם את התבחינים (קריטריונים) להשוואה בין הטקסטים.

  • :
  • :
  • :
    עצמי
  • :
    01/07/2023
  • :
    1
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק