מה נלמד?
תיאור:
ממשלת ישראל שמה לנגד עיניה מטרה – להעניק את השירות הטוב ביותר לאזרחים ולעסקים תוך כדי קידום שוויון חברתי והגברת אמון הציבור במוסדות המדינה. קורס זה מיועד בראש ובראשונה לכם נותני השירות בשירות הממשלתי ומטרתו לצייד אתכם בכלים ומיומנויות כדי לצלוח את האתגרים ולהצליח לייצר חוויה איכותית ללקוחותיכם. להפוך כל שיחה ומפגש עם הלקוח להזדמנות לחוויה חיובית, וליצירת אמון בשירות הממשלתי.
במהלך הקורס נתרכז בשלושה פרקים עיקריים:
הראשון, עוסק בתפיסת השירות הממשלתי, בפרק זה נכיר את חזון השירות הממשלתי ואת הערכים המובילים אותנו במתן השירות.
פרק השני, נלמד איך מנהלים שיחה איכותית, מהו מבנה השיחה, מהם הכלים המובילים ואיך מייצרים חוויה טובה ללקוח באמצעותם.
בפרק האחרון נעסוק במענה להתנגדויות, נלמד למה נוצרת התנגדות, מה אפשר לעשות כשלקוח מתנגד ואיך ניתן להפוך כל התנגדות להזדמנות ולייצר חוויה שונה ואיכותית.
עצמי:למידה בזמן שמתאים לכם.
מונחה:לוח הזמנים נבנה ע"י צוות הקורס.
בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: