בואו להכיר כלים חדשים לניהול שיחות משוב אפקטיביות, באופן שיצמיח את העובדים והעובדות שלכם, יעורר בהם תחושת מסוגלות ומוטיבציה ואפילו יגביר את המחוברות הארגונית שלהם.
שיחת משוב היא אחד הכלים היעילים ביותר לשיפור ביצועי עובדים ולחיזוק האמון. כדי ליהנות מכל היתרונות הללו, חשוב לנהל אותה בצורה נכונה: להעביר משוב על ביצועים של עובד או עובדת מבלי לייצר תחושת חשש או בושה, למנף את השיחה לחיזוק הקשר, לבחור מתי לנהל את השיחה ובאיזו דרך.
בקורס זה תקבלו כלים מעשיים שיעזרו לכם: להיערך לשיחת המשוב, לנהל אותה באופן שיגביר שיתוף פעולה, להגדיר יעדים מדידים ולנהל מעקב ביום שאחרי. במהלך הקורס תוכלו לצפות בסרטונים ובהרצאות קצרות וממוקדות, לפגוש במצבים נפוצים מהעבודה היומיומית, להתנסות בכלים ולתרגל.
מנכ״ל קבוצת בי לייט המסייעת לארגונים, צוותים ואנשים לממש את פוטנציאל המנהיגות שלהם, לשפר ביצועים ולהרחיב את השפעתם.
אילן יועץ אסטרטגי ומנטור מוביל, בעל ניסיון ניהולי-ייעוצי של למעלה מ- 30 שנה, מנחה תכניות מנהיגות ומנהלים, סא״ל במיל׳, מומחה בפיתוח מצוינות אישית וארגונית ושיפור ביצועים.
בהשכלתו, בוגר תואר שני במנהל עסקים, והסמכות מקצועיות כיועץ ארגוני, מנחה קבוצות, מאמן מנהלים, מאמן אישי, ומבקר פנים ארגוני.