שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

#בין_השורות

איך לחבר בין המקור הכתוב לעולם הידע האישי של התלמיד על מנת להבין מסרים שלא כתובים מפורשות בטקסט
icon-degrees
icon-price
long course
1
video play

גמול השתלמות באופן מקוון

קורס זה זמין ופתוח ללמידה בלבד (הקורס אינו כולל חלק יישומי וצבירת גמול השתלמות באופן מקוון)

  • הבנת מסרים שלא כתובים מפורשות בטקסט
  • יצירת פעילות המזמנת חווית למידה משמעותית דרך חיבור בין הטקסט לעולמו של התלמיד

במקצועות רבי מלל, יש לנו הקוראים מקום להביא את הפרשנות האישית שלנו. מדובר בעיקר על כל אותם חלקים “ספרותיים”: הדימויים, המטאפורות, האנלוגיות. כל אלו הם מרכיבים שהופכים את הקריאה לאקטיבית ומשמעותית, בדיוק בגלל שהם פתוחים לפרשנות.
אבל זה גם האתגר הגדול של ללמד מקצועות רבי מלל, כי בעצם, מה שאנחנו מבקשים מהתלמידים זה לשים לב לכל מה שלא כתוב במפורש בטקסט. לנו המבוגרים זה אולי בא בקלות, אבל הילדים הרבה פעמים לא קוראים “בין השורות” ומפספסים את המשמעויות השונות שיש בטקסט.
בקורס הזה נכיר פרקטיקה שנעזרת בפרשנות האישית של כל תלמיד ותלמידה בכיתה. נבקש מהם למצוא בתוכם פרשנות ייחודית בעזרת תמונות וסרטונים שהם מכירים ושמזכירים להם את הטקסט שאנחנו לומדים, ולאחר מכן ניצור דיון כיתתי כדי להשוות בין הפרשנויות, ולבדוק אילו מהן אכן עוזרות להבין את המסרים בטקסט המקורי.

  • :
  • :
  • :
    עצמי
  • :
    01/07/2023
  • :
    1
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק