اختار اللغة
تسجيل الدخول \ اشتراك
كتالوج
اتصل بنا

הפרעת קשב – התמודדות עם קשיי התארגנות – יסודי

הקורס מיועד למורי בית הספר היסודי והוא מתמקד בפיתוח היכולת לאיתור תלמיד עם קושי בתפקודים ניהוליים בתחום ארגון סביבה לימודית/ניהול זמן, בפיתוח היכולת לקיים שיח, להגדיר מטרות ספציפיות לשינוי, ולבנות עם התלמיד תוכנית התערבות והערכה המיועדת לעזור לו לשפר את ביצועיו.
دوره
مجانا
1 ساعات
بالطبع VOD

مكافأة التدريب عبر الإنترنت

هذه الدورة متاحة ومفتوحة للتعلم فقط (لا تتضمن الدورة الجزء التطبيقي وتراكم مكافأة التدريب عبر الإنترنت)

ماذا سوف نتعلم؟

  • הבנת משמעות המונחים המקצועיים – קשב, תפקודים ניהוליים, תלמידאות במיקוד תחום ההתארגנות ללמידה
  • חשיפה לתיאוריה הנוירופסיכולוגית של ברקלי ויישום תלמידאות
  • רכישת כלים לבניית תוכנית "אמון ואימון" לשיפור תפקודי התלמיד הנידונים בקורס
  • ידע וכלים – התנסות עם תלמיד
  • רפלקציה ושיתוף עמיתים בהתנסות

وصف

מחקרים מראים כי תלמידים עם הפרעת קשב מתאפיינים בתת פעילות ותת התפתחות של האזורים במוח הממונים על תפקודים ניהוליים. פגיעה זו בתפקודים הניהוליים משפיעה על הרגלי הלמידה של התלמידים ועל יכולתם לארגן את למידתם.

תלמיד עם פגיעה בתפקודים הניהוליים מתקשה לממש את יכולתו הלימודית. קושי זה עלול לגרום למצוקה רגשית המתבטאת בתסכול, בהרמת ידיים ובייאוש. מורים רבים מרגישים חסרי אונים אל מול אתגר ההוראה של תלמידים אלה.

נמצא שהקניית דרכי פעולה ואימון משפרים את תפקוד התלמיד ואף עוזרים בהתפתחות הפעילות באזורים הפרונטליים במוח. זהו מודל אופטימי המביא לתקווה שיש בידי המורה והתלמיד יכולת לחולל שינוי.

הקורס הנוכחי מותאם למורי ביה”ס היסודי והוא מתמקד בתלמידים עם קשיים בתפקודים ניהוליים בדגש על התארגנות. הקורס מציע למורה כלים לזיהוי, לאיתור ולבניית התערבות שתעזור לתלמיד לשפר את ביצועיו.

תובא הגדרה של הפרעת קשב ותורחב ההבנה על התפקודים הניהוליים ועל האופן שבו הם יוצרים קושי בהתארגנות בסביבה הלימודית ובניהול זמן. כן יורחב הדיבור על הדרך שבה שיח של הפחת תקווה, וכן “אמון ואימון” יוכלו לשפר את תפקודו של התלמיד.

  • المؤسسة الرئيسية:
  • سعر:
    مجانا
  • معدل التعليم:
    עצמי
  • تاريخ الانتهاء:
    01/07/2023
  • طول الدورة:
    1 ساعات
  • لغة الدورة:
    עברית
  • لغة الترجمة
    لغة الترجمة:
    עברית
  • شهاده:
    אין תעודה
  • الائتمان الدراسي:
    ללא קרדיט אקדמי
  • معرفة سابقة:
    دون معرفة مسبقة
دعونا نشارك هذا