רוצה לעזור לנו לשפר עבורך את חווית הלימוד באתר?

רק מספר שאלות קצרות וסיימנו!🙂

שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
צרו קשר

קריאה בעידן הדיגיטלי: הוראת טקסטים לדור ה-Z

מהו האתגר המרכזי של קוראים וקוראות בימינו? מה הקשר בין העידן הדיגיטלי ליכולתנו לקרוא ולעבד טקסט? הצטרפו אלינו לקורס שיעצב מחדש את הוראת הקריאה שלכם ויספק לכם פתרונות מדויקים!
קורס
חינם
12 שעות

מה נלמד?

  • נכיר את הנוף התרבותי הדיגיטלי.
  • נרכוש כלים להדרכת תלמידים לקריאה פעילה, ויזואלית, עצמאית, שיתופית ויצירתית.
  • נעמוד על השינויים הדרושים בדרכי הלימוד של טקסטים, כדי להתאימם למאפייני הלומד הדיגטלי.
  • נלמד כיצד הרגלי הקריאה של הדור הדיגיטלי יכולים למנף קריאה מעמיקה של טקסטים.
  • נלמד מודל דיגיטלי יישומי להקניית וחיזוק קריאה מעמיקה.
  • נחבר את המידע לשטח הלימודי.

תיאור ארוך

האם גם אתם פוגשים לומדים המתקשים בעיבוד ובהבנה של טקסטים? האם גם אתם חשים כיצד החיים בעולם הדיגיטלי מחלישים את יכולתנו להתרכז ולהעמיק בטקסט? החדשות הרעות הן ששחיקה זאת היא גלובאלית, מאסיבית ומהירה. החדשות הטובות הן שישנן דרכים להתמודד עם התופעה.
הקורס מציע מודל יישומי להוראה מעמיקה של טקסטים בעידן המידע, תוך שימוש בכלים ומתודות מתוך העולם הדיגיטלי.
הקורס מיועד למורים ופרחי הוראה לתנ"ך, ספרות, היסטוריה ותושב"ע, ולתחומי דעת נוספים שבהם הטקסט הוא מחולל הלמידה. הקורס מתאים במיוחד  למורים המבינים  כי דיאלוג משמעותי של הלומדים עם הטקסט מצמיח בוגרים עם תחושת מסוגלות אישית ואהבת הלמידה.

  • מוסד ראשי:
  • מחיר:
    חינם
  • קצב למידה:
    עצמי
  • אורך הקורס:
    12 שעות
  • שפת הקורס:
    עברית
  • שפת הכתוביות
    שפת הכתוביות:
    עברית
  • תעודה:
    אין תעודה
  • קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • ידע קודם:
    ללא ידע קודם
בואו נספר לחבר'ה

צוות הקורס

ד"ר נאוה נריה-כהן

מרצה
אוניברסיטת בר-אילן

ד"ר נאוה כהן, מרצה באוניברסיטת בר-אילן במחלקה לתנ"ך, רכזת אקדמת של מגמת תנ"ך 2.0: תואר שני בתנ"ך במסלול חדשנות, ראש מסלול הכשרת מורים בתנ"ך בבית ספר לחינוך. יזמית חינוכית.

ד"ר נאוה נריה-כהן

מרצה

עדויות - אנשים

דליה ביטון

נאוה יקרה לא יודעת מאיפה להתחיל.... ובכן התחלתי את הקורס וכבר בשיעור הראשון הוקסמתי מהשילוב בין טכנולוגיה לפדגוגיה. הסרטונים, ההסברים, ההתנסות המעשית והטיפים שקיבלתי הכניסו אותי לעולם הדיגיטלי וגרמו לי לראות את הדברים דרך העיניים של התלמיד ואני חושבת שזה מה שהפך את הקורס למעניין, מאתגר, חדשני ורלוונטי למציאות של ימינו ולבני הנוער. נאוה זכיתי לליווי שלך עם המון רגישות וסבלנות שראויים  להערצה וגם כאן הייתי התלמידה והרגשתי שהיחס וההכלה הם אלה שדירבנו אותי להמשיך ולהתקדם ולבצע כל משימה ברצינות רבה , תוך כדי שאני מסכמת את השיעורים, צופה בסרטונים, ממלאה שאלונים ומתנסה כל הזמן גם בכיתות שאני מלמדת. במהלך השנה השתדלתי לחשוף את הכלים והתכנים שקיבלתי בפני עמיתיי למקצוע ובפני התלמידים ואני חושבת שכל מורה במערכת החינוך צריך ללמוד קורס כזה ולהעביר הלאה.

דליה ביטון

נאוה יקרה לא יודעת מאיפה להתחיל.... ובכן התחלתי את הקורס וכבר בשיעור הראשון הוקסמתי מהשילוב בין טכנולוגיה לפדגוגיה. הסרטונים, ההסברים, ההתנסות המעשית והטיפים שקיבלתי הכניסו אותי לעולם הדיגיטלי וגרמו לי לראות את הדברים דרך העיניים של התלמיד ואני חושבת שזה מה שהפך את הקורס למעניין, מאתגר, חדשני ורלוונטי למציאות של ימינו ולבני הנוער. נאוה זכיתי לליווי שלך עם המון רגישות וסבלנות שראויים  להערצה וגם כאן הייתי התלמידה והרגשתי שהיחס וההכלה הם אלה שדירבנו אותי להמשיך ולהתקדם ולבצע כל משימה ברצינות רבה , תוך כדי שאני מסכמת את השיעורים, צופה בסרטונים, ממלאה שאלונים ומתנסה כל הזמן גם בכיתות שאני מלמדת. במהלך השנה השתדלתי לחשוף את הכלים והתכנים שקיבלתי בפני עמיתיי למקצוע ובפני התלמידים ואני חושבת שכל מורה במערכת החינוך צריך ללמוד קורס כזה ולהעביר הלאה.