تاريخ البدء

المساق مفتوح

السعر

مجانًا

مدّة المساق

4 ساعات

מה נלמד?

  • חשיבות מדידת איכות השירות.
  • כלים ניהוליים למדידה.
  • בניית מפת מדדים.
  • עקרונות לעיצוב מסע מדידה.
  • ארגז כלים למדידת איכות השירות.
  • עקרונות להצגת ממצאים ומסקנות.

الوصف:

בעידן חווית הלקוח בו הלקוח נמצא במרכז, נדרשת מדידה של חווית השירות בכל שלב במסע. מהרגע שבו מתעורר הצורך לקבלת שירות, דרך ביצוע הפעולה, הטיפול בפנייה ועד סגירת מעגל הטיפול. מדידת חווית הלקוח תסייע לנו כמנהלים בקבלת החלטות ובביצוע מהלכים לשיפור השירות.

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح