تاريخ البدء

المساق مفتوح

السعر

مجانًا

مدّة المساق

3 ساعات

מה נלמד?

  • תפיסת השירות הממשלתי.
  • תפיסת תפקיד נותן שירות טלפוני.
  • מבנה שיחת השירות.
  • כלים ומיומנויות למתן שירות איכותי.
  • כלים לטיפול בהתנגדויות.

الوصف:

מוקד השירות הינו ערוץ מרכזי לפניות הלקוחות המהווה את חלון הראווה של הארגון. בקורס זה מגוון כלים החל מלמידת תפיסת השירות הממשלתית, יישום מודל אפקטיבי לניהול שיחה ותרגול מיומנויות מרכזיות במתן שירות איכותי.

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح