تاريخ البدء

المساق مفتوح

السعر

مجانًا

مدّة المساق

2 שעות

מה נלמד?

  • היכרות עם תפיסת השירות הממשלתי
  • תפיסת התפקיד נותן שירות הטלפוני בממשלה
  • מבנה שיחת השירות
  • כלים ומיומנויות למתן שירות איכותי
  • כלים לטיפול בהתנגדויות מצד מקבל השירות

 

الوصف:

בעולם בו כולנו צורכים שירות מרחוק, הפך מוקד השירות הטלפוני לזירה מרכזית למתן שירות ולתקשורת בינאישית עם לקוחותינו.
כנותני שירות במוקד טלפוני, העומדים בחזית התקשורת בין הארגון למקבל השירות, מוטלת עליכם הזכות והאחריות בייצוג נאות של הממשלה אל מול הציבור ובהענקת חוויית שירות טובה ויעילה לכל פונה.
כדי לסייע לכם במשימתכם החשובה, פיתחנו עבורכם את קורס מיומנויות למתן שירות טלפוני במשרדי הממשלה ויחידות הסמך.
במסגרת קורס זה תכירו את תפיסת השירות הממשלתי, את הערכים עליהם בנוי השירות הממשלתי ואת החזון שאנו שואפים להשיג.

בנוסף, תקבלו בקורס כלים ומיומנויות לניהול שיחה אפקטיבית עם הלקוח, החל ממבנה השיחה ועד לכלים ישימם להקשבה, הכלה, אמפתיה, שימוש בשפה חיובית ומגוון אפשרויות לקדם את השיחה ולתת מענה צורכי הלקוח.
בקורס תכירו מודל אפקטיבי לניהול שיחה, שתוכלו ליישם באופן מיידי ולהרגיש את ההבדל בחוויית הלקוח וגם בחוויה שלכם כנותני שירות.
הקורס כולל דוגמאות מתוך שיחות עם לקוחות וכן, תרגילים ליישום והתנסות בכלים שתרכשו.

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح