שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

נערכים ללמידה מרחוק I: שיקולי דעת והיבטים טכנולוגיים

סינכורוני, א-סינכורני, למידה משולבת – מה המושגים האלה? הצטרפו לקורס הראשון בסדרת ארבעת הקורסים להיכרות עם סביבות דיגיטליות שונות, המאפשרות למידה מרחוק. בקורס זה נלמד כיצד לבחור סביבה מתאימה לתלמידים וכן דרכים לרתימת ההורים להצלחת תהליך הלמידה
icon-degrees
icon-price
long course
6
video play

  • הבנת הצורך לשילוב שתי סביבות בלמידה מרחוק: סביבה סינכרונית וסביבה אסינכרונית.
  • הכרת הסביבות הסינכרוניות ובחירת הסביבה המתאימה.
  • הכרת הסביבות האסינכרוניות ובחירת הסביבה המתאימה.
  • הכרת דרכי תקשורת בין השותפים בתהליך הלמידה מרחוק.

בקורס זה נציג מודלים ללמידה מרחוק: למידה סינכרונית, למידה אסינכרונית ו – blended learning. הקורס יחשוף פלטפורמות – סביבות למידה דיגיטליות, המאפשרות הוראה במודל ללמידה מרחוק שנבחר.
נעמיק בהיכרות עם שלוש סביבות סינכרוניות: Zoom, GoogleMeet, Microsoft Teams ועם שלוש סביבות אסינכרוניות: SeeSaw, Google Classroom, Microsoft Teams.
בכל סביבה נציג את הפלטפורמה ואת המאפיינים שלה. זאת, באמצעות מדריך כתוב וסרטון סמן. כחלק מההיכרות עם הסביבה ועם סקירת שיקולי הדעת לבחירה שלה תוצגנה בקורס הפעולות המקדימות שיש לבצע כדי להכין את הסביבה לעבודה עם הלומדים. בנוסף, נציג בקורס כיצד לערוך להורים היכרות עם דרך הלימוד השונה ועם הכלים המשמשים אותה.

***
מנהל תקשוב, חטיבת הטמעת טכנולוגיות, בשיתוף עם אגפי הגיל ומנהל עובדי הוראה, פיתחו עבור ציבור עובדי ההוראה בבתי הספר ובגני הילדים, ארבעה קורסים שעוסקים בהיבטים של ״למידה מרחוק״: הקנייה של מיומנויות טכניות, עיסוק בפרקטיקות הוראה מותאמות למרחבי הלמידה המקוונים ובניית יום ושבוע למידה מרחוק.

הקורסים מוצעים במודולות של 10 שעות המאפשרות גמישות, למידה מונחית והתאמה מירבית של תוכן הלמידה לצרכי המורה.
הערה:   
חשוב לציין שהקורס המלא מוצע בליווי והנחייה של מומחי תקשוב במרחבים סנכרוניים וא- סינכרוניים.

לפרטים נוספים ולהרשמה יש לפנות לממונים על התקשוב במחוזות.

  • :
  • :
  • :
    עצמי
  • :
    6
  • :
    עברית
  • :
    עברית
  • :
    אין תעודה
  • :
    ללא קרדיט אקדמי
  • :
  • :
לינקדאין
פייסבוק