اختار اللغة
اختار اللغة
تسجيل الدخول \ اشتراك
تسجيل الدخول \ اشتراك
كتالوج
كتالوج
اتصل بنا
اتصل بنا

המדריך לתמיכה טכנית במחשבים לארגונים

הצטרפו אלינו ורכשו ידע וכלים הנדרשים כדי לתמוך במשתמשי המחשב ולפתור בעיות טכניות בצורה אפקטיבית. בסיומו של הקורס תהיו מוכנים לעבוד בתפקידי תמיכה טכנית ושירות לקוחות בארגונים שונים. הקורס מתאים לכל מי שמחפש מקצוע חדש או מי שמעוניין להתקדם בתחום שירות לקוחות בסביבת מחשוב.
icon-degrees
دوره
icon-price
مجانا
long course
27 ساعات

ماذا سوف نتعلم؟

  • מושגי יסוד בתחום סביבת העבודה הממוחשבת
  • סביבת WINDOWS
  • רכיבי המחשב ויסודות תקשורת
  • ביטחון מידע
  • Office
  • Outlook
  • התקנות תוכנות צד ג'

وصف

קורס זה מעניק ידע בנושאים החשובים לתומכים ולתומכות בסביבה מחשובית כמו חומרה, חלקי מחשב ומבנה רשתות תקשורת של ארגונים גדולים וקטנים.

  • المؤسسة الرئيسية
    المؤسسة الرئيسية:
  • سعر
    سعر:
    مجانا
  • معدل التعليم
    معدل التعليم:
    עצמי
  • طول الدورة
    طول الدورة:
    27 ساعات
  • لغة الدورة
    لغة الدورة:
    עברית
  • لغة الترجمة
    لغة الترجمة:
    עברית
  • شهاده
    شهاده:
    כולל תעודה בקמפוסIL
  • الائتمان الدراسي
    الائتمان الدراسي:
    ללא קרדיט אקדמי
  • معرفة سابقة
    معرفة سابقة:
    دون معرفة مسبقة
دعونا نشارك هذا
לינקדאין
פייסבוק

طاقم الدورة

דני שור

מרצה
وزارة العمل

משלב את עולם המחשוב וההדרכה כ-20 שנה, בעל תואר המנהל עסקים ומדעי המחשב.

בשנים האחרונות מנהל את חברת Best-IT המספקת פתרונות IT והדרכה, בעל ניסיון עשיר בהנחיית אנשי תמיכה והטמעה.