שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צור קשר
צור קשר

המדריך לתמיכה טכנית במחשבים לארגונים

הצטרפו אלינו ורכשו ידע וכלים הנדרשים כדי לתמוך במשתמשי המחשב ולפתור בעיות טכניות בצורה אפקטיבית. בסיומו של הקורס תהיו מוכנים לעבוד בתפקידי תמיכה טכנית ושירות לקוחות בארגונים שונים. הקורס מתאים לכל מי שמחפש מקצוע חדש או מי שמעוניין להתקדם בתחום שירות לקוחות בסביבת מחשוב.
icon-degrees
קורס
icon-price
חינם
long course
27 שעות בשבוע

מה נלמד?

  • מושגי יסוד בתחום סביבת העבודה הממוחשבת
  • סביבת WINDOWS
  • רכיבי המחשב ויסודות תקשורת
  • ביטחון מידע
  • Office
  • Outlook
  • התקנות תוכנות צד ג'

תיאור ארוך

קורס זה מעניק ידע בנושאים החשובים לתומכים ולתומכות בסביבה מחשובית כמו חומרה, חלקי מחשב ומבנה רשתות תקשורת של ארגונים גדולים וקטנים.

  • מוסד ראשי
    מוסד ראשי:
  • מחיר
    מחיר:
    חינם
  • קצב למידה
    קצב למידה:
    עצמי
  • אורך הקורס
    אורך הקורס:
    27 שעות בשבוע
  • שפת הקורס
    שפת הקורס:
    עברית
  • שפת הכתוביות
    שפת הכתוביות:
    עברית
  • תעודה
    תעודה:
    כולל תעודה בקמפוסIL
  • קרדיט אקדמי
    קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • חלק מתוכניות הלימוד
    חלק מתוכניות הלימוד:
  • ידע קודם
    ידע קודם:
    ללא ידע קודם
בואו נספר לחבר'ה
לינקדאין
פייסבוק

צוות הקורס

דני שור

מרצה
משרד העבודה

משלב את עולם המחשוב וההדרכה כ-20 שנה, בעל תואר המנהל עסקים ומדעי המחשב.

בשנים האחרונות מנהל את חברת Best-IT המספקת פתרונות IT והדרכה, בעל ניסיון עשיר בהנחיית אנשי תמיכה והטמעה.