שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
צרו קשר

המדריך לתמיכה טכנית במחשבים לארגונים

הצטרפו אלינו ורכשו ידע וכלים הנדרשים כדי לתמוך במשתמשי המחשב ולפתור בעיות טכניות בצורה אפקטיבית. בסיומו של הקורס תהיו מוכנים לעבוד בתפקידי תמיכה טכנית ושירות לקוחות בארגונים שונים. הקורס מתאים לכל מי שמחפש מקצוע חדש או מי שמעוניין להתקדם בתחום שירות לקוחות בסביבת מחשוב.
קורס
חינם
27 שעות

מה נלמד?

  • מושגי יסוד בתחום סביבת העבודה הממוחשבת
  • סביבת WINDOWS
  • רכיבי המחשב ויסודות תקשורת
  • ביטחון מידע
  • Office
  • Outlook
  • התקנות תוכנות צד ג'

תיאור ארוך

קורס זה מעניק ידע בנושאים החשובים לתומכים ולתומכות בסביבה מחשובית כמו חומרה, חלקי מחשב ומבנה רשתות תקשורת של ארגונים גדולים וקטנים.

במהלך הקורס, נלמד כיצד להתמודד עם מגוון תקלות ובעיות שעשויות להתרחש בתחום זה, וכן מגוון טכניקות וכלים כדי לספק מענה יעיל למערכות ולתקלות הנפוצות בארגונים.

נלמד על מערכות הפעלה, המהוות את התוכנה הבסיסית שמנהלת ומפעילה את המחשב והמשאבים השונים שלו. הכרות עם מערכות ההפעלה העדכניות תאפשר לנו להיות מודעים לתכונות, הגדרות, ופונקציות הכרוכות בכל מערכת הפעלה ולהשתמש בהן בצורה המיטבית לעבודה והניהול של המערכות.

לסיכום, במהלך הקורס המתמחה במערכות הנפוצות לעבודה שוטפת, בחומרה ובמבנה רשתות תקשורת של ארגונים, נרכוש ידע רחב ומעמיק. נלמד על טכניקות כמו השתלטות מרחוק ומערכות הפעלה עדכניות.

דרך הלמידה והתרגול, נהיה מוכנים להעניק מענה יעיל ומקצועי לתקלות ובעיות שונות בתחומים אלה ולהיות מודעים לטכנולוגיות העדכניות ביותר בשוק.

  • מוסד ראשי:
  • מחיר:
    חינם
  • קצב למידה:
    עצמי
  • אורך הקורס:
    27 שעות
  • שפת הקורס:
    עברית
  • שפת הכתוביות:
    עברית
  • תעודה:
    כולל תעודה בקמפוסIL
  • קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • ידע קודם:
    ללא ידע קודם
בואו נספר לחבר'ה

צוות הקורס

דני שור

מרצה
משרד העבודה

משלב את עולם המחשוב וההדרכה כ-20 שנה, בעל תואר המנהל עסקים ומדעי המחשב.

בשנים האחרונות מנהל את חברת Best-IT המספקת פתרונות IT והדרכה, בעל ניסיון עשיר בהנחיית אנשי תמיכה והטמעה.

דני שור

מרצה