רוצים לפרסם באינטרנט ולא לגמרי בטוחים איפה ואיך? בעזרת אתר אינטרנט או ברשתות החברתיות? בעזרת וידאו או תמונה? בפרסום אורגני, ממומן או גם וגם?
רוצים לעשות סדר בין כל הפלטפורמות והכלים לשיווק דיגטלי? להבין מה היתרונות של כל שיטת פרסום ואיך למנף את הכלים השונים לטובת שיווק דיגיטלי אפקטיבי? זה הקורס בשבילכם!
במהלך הקורס תכירו מושגים מובילים בתחום, תיחשפו לפלטפורמות וכלים מרכזיים, תלמדו איך להגדיר קהל יעד, איך ליצור אסטרטגיה שיווקית ואיך לגזור ממנה תכנית פעולה.
תלמדו על יתרונות הפרסום ברשתות החברתיות, תכירו את המאפיינים הייחודיים של רשתות שונות.
תכירו גם היבטים הנושקים לשיווק, כמו: עיצוב גראפי לשיווק דיגיטלי, עיצוב וממשק חוויית משתמש, עריכת סרטוני וידאו שיווקיים, עריכת תוכן שיווקי ושימוש במערכות לקידום תוכן.
בסוף הקורס תצאו עם ידע מקיף ומעשי שיסייע לכם בבניית ארגז כלים בתחום השיווק הדיגיטלי. בואו נתחיל!
שימו לב, השוק מתפתח כל הזמן וייתכן ומאז פיתוח החומרים בקורס, נוספו תוכנות שונות או השתנו ממשקי מפרסמים בפלטפורמות השונות. כמו כן, הצגת התוכנות במסגרת הקורס אינה מהווה המלצה לשימוש בהן על פני אחרות.
מנכ”ל ומייסד חברת סטארגט דיגיטל בע”מ לשיווק דיגיטלי, ושותף בחברות איקומרס ומשפיעני רשת.
מעל 15 שנה בעולם השיווק הדיגיטלי במגוון תפקידים ותחומים – ניהול בכיר של אתרי איקומרס בארץ ובעולם, וניהול מחלקות SEO ו-PPC בחברות מובילות. בנוסף מעניק ייעוץ אסטרטגי שיווקי לרשתות ועסקים, והכי חשוב – אוהב את מה שאני עושה.
יזמית עסקית בתחום השכלה וקריירה, אשת אסטרטגיה עסקית ושיווקית, מרצה בתחום יזמות ומנטורית לארגונים ואנשים, מייסדת ובעלים של Digitalent – בית הספר המוביל בישראל בתחום מקצועות הדיגיטל, שותפה מייסדת ב – Parton – סוכנות לגיוס טאלנטים, שותפה מייסדת ב – theList – מיזם המחבר פרילאנסרים לפרויקטים וב – GYMO – מכרז הכשרה והשמה לתחום המכירות. מגיעה עם 20 שנות ניסיון בתעשיית השיווק והדיגיטל, כהנה בתור מנהלת אגף השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל, מנכ”לית משותפת ומנהלת מחלקה בסוכנויות דיגיטל ומשרדי פרסום. בעלת תואר שני MBA בהתמחות בשיווק ופרסום ותואר ראשון B.Agr של האוניברסיטה העברית.