תאריך התחלה

הקורס פתוח

מחיר

חינם

משך הקורס

40 דקות

מה נלמד בקורס?

  • מהי שיחת משוב ולמה חשוב לקיים אותה יותר מפעם בשנה
  • איך לייצר שיחת משוב אפקטיבית:
    • לפני: כיצד להיערך היערכות מקדימה
    • דגשים לניהול השיחה (התחלה, אמצע וסוף)
    • הגדרת יעדים משמעותיים
    • צעדים שיש לבצע ביום שאחרי השיחה
  • אילו כלים יסייעו לכם לבצע משוב אפקטיבי

תיאור:

בואו להכיר כלים חדשים לניהול שיחות משוב אפקטיביות, באופן שיצמיח את העובדים והעובדות שלכם, יעורר בהם תחושת מסוגלות ומוטיבציה ואפילו יגביר את המחוברות הארגונית שלהם.
שיחת משוב היא אחד הכלים היעילים ביותר לשיפור ביצועי עובדים ולחיזוק האמון. כדי ליהנות מכל היתרונות הללו, חשוב לנהל אותה בצורה נכונה: להעביר משוב על ביצועים של עובד או עובדת מבלי לייצר תחושת חשש או בושה, למנף את השיחה לחיזוק הקשר, לבחור מתי לנהל את השיחה ובאיזו דרך.
בקורס זה תקבלו כלים מעשיים שיעזרו לכם: להיערך לשיחת המשוב, לנהל אותה באופן שיגביר שיתוף פעולה, להגדיר יעדים מדידים ולנהל מעקב ביום שאחרי. במהלך הקורס תוכלו לצפות בסרטונים ובהרצאות קצרות וממוקדות, לפגוש במצבים נפוצים מהעבודה היומיומית, להתנסות בכלים ולתרגל.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה

צוות הקורס:

אילן קוסקי

מנכ״ל משותף קבוצת בי לייט יועץ אסטרטגי, מומחה לפיתוח מנהיגות ומנהלים

קצת עלי