מה נלמד בקורס?
תיאור:
בואו להכיר כלים חדשים לניהול שיחות משוב אפקטיביות, באופן שיצמיח את העובדים והעובדות שלכם, יעורר בהם תחושת מסוגלות ומוטיבציה ואפילו יגביר את המחוברות הארגונית שלהם.
שיחת משוב היא אחד הכלים היעילים ביותר לשיפור ביצועי עובדים ולחיזוק האמון. כדי ליהנות מכל היתרונות הללו, חשוב לנהל אותה בצורה נכונה: להעביר משוב על ביצועים של עובד או עובדת מבלי לייצר תחושת חשש או בושה, למנף את השיחה לחיזוק הקשר, לבחור מתי לנהל את השיחה ובאיזו דרך.
בקורס זה תקבלו כלים מעשיים שיעזרו לכם: להיערך לשיחת המשוב, לנהל אותה באופן שיגביר שיתוף פעולה, להגדיר יעדים מדידים ולנהל מעקב ביום שאחרי. במהלך הקורס תוכלו לצפות בסרטונים ובהרצאות קצרות וממוקדות, לפגוש במצבים נפוצים מהעבודה היומיומית, להתנסות בכלים ולתרגל.
עצמי:למידה בזמן שמתאים לכם.
מונחה:לוח הזמנים נבנה ע"י צוות הקורס.
מנכ״ל משותף קבוצת בי לייט יועץ אסטרטגי, מומחה לפיתוח מנהיגות ומנהלים
בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: