הרשתות החברתיות מלוות את חיינו כבר תקופה ארוכה, משפיעות, משקפות ומאפשרות ביטוי אישי, קהילתיות, קבלת מידע, פרסום עסקי ועוד.
השפעתן העצומה על חיינו עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות ואיתה התפתח וגדל משמעותית גם תחום ניהול הקהילות ואף הפך למקצוע חדש ומבוקש.
אבל מה ההבדל בין הקהילות המודרניות לקהילות המסורתיות? ומה ההבדל בין קהילה חברתית לקהילה עסקית?
הצטרפו אלינו למסע היכרות מרתק עם עולם ניהול הקהילות הדיגיטליות. בקורס נגדיר את המונח “קהילה” מזווית חדשנית המשלבת נוכחות ברשתות החברתיות לצד מפגשים פיזיים או דיגיטליים, נעמוד על ההבדלים בין קהילות לקבוצות ונלמד כיצד לזהות קהילה איכותית.
אנו נלמד ונכיר מגוון דוגמאות של קהילות קיימות, נכיר קהילות הפועלות בזירות השונות כגון קהילות חברתיות, קהילות מותג, קהילות לומדים, קהילות פנים ארגוניות ועוד.
לסיום נעניק ללומדים תכנית פעולה סדורה על פי שלבים ליצירת קהילה ותוכנית לניהול מיטבי של קהילה.
הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להקים קהילה, כיוזמה פרטית או כחלק מעיסוקו או תפקדו.
הקורס אינו דורש ידע מקדים.
אז מוכנות ומוכנים להצטרף למסע?
מנכל”ית החברה. מובילה בארגון את תחום קהילות המותג, קהילות חברתיות וקהילות פנים ארגוניות.
רות היא מנכ”לית החברה ומייצרת חזון ואסטרטגיה מובנית לניהול קהילה כחלק מהתכנית העסקית, שיווקית או פנים ארגונית של לקוחות החברה. רות החלה את דרכה בעולם הקהילות כמנהלת בקהילת ה-SUPERGIRLS, וכיום היא מובילה קהילת עצמאיות לוקאלית בשם “הבוסטריות – רמת השרון”.
מובילה בארגון את תחום קהילות הבוגרים, קהילות מותג ושיתופי פעולה אסטרטגיים.
חן מייצרת קהילות כלכליות וחברתיות, בדגש על יזמות, מרצה בתחום, ומלווה מגוון רחב של לקוחות החברה. לצד פעילותה בארגון, חן היא גם שותפה מייסדת בקהילת ״נשים מדברות>נדל״ן״ (קהילה של כ-11,500 נשים שעוסקות או מחפשות השקעה וידע בתחומי הנדל״ן) ועד לאחרונה, ניהלה את פיתוח וקשרי הבוגרים בארגון הבוגרים של המרכז הבינתחומי הרצליה