تاريخ البدء

المساق مفتوح

السعر

مجانًا

مدّة المساق

4 ساعات

מה נלמד? 

  • תפיסת השירות הממשלתית וערכיה.
  • תפיסת תפקיד מנהל המוקד.
  • שגרות לניהול מוקד שירות.
  • עבודת ממשקים וספקים.
  • מערכות וטכנולוגיות לניהול מוקד.

الوصف:

‫מוקד השירות הינו ערוץ מרכזי לפניות הלקוחות ומהווה את חלון הראווה של הארגון. בקורס כלים ליישום תפיסת השירות הממשלתית,  תפיסת תפקיד מנהל המוקד, בניית שגרות ניהול מוקד וזאת במטרה להעניק שירות העונה לצרכיו וציפיותו של הלקוח.

المساق مفتوح. التسجيل مفتوح