מה נלמד?
الوصف:
הרשתות החברתיות מלוות את חיינו כבר תקופה ארוכה, משפיעות, משקפות ומאפשרות ביטוי אישי, קהילתיות, קבלת מידע, פרסום עסקי ועוד.
השפעתן העצומה על חיינו עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות ואיתה התפתח וגדל משמעותית גם תחום ניהול הקהילות ואף הפך למקצוע חדש ומבוקש.
אבל מה ההבדל בין הקהילות המודרניות לקהילות המסורתיות? ומה ההבדל בין קהילה חברתית לקהילה עסקית?
הצטרפו אלינו למסע היכרות מרתק עם עולם ניהול הקהילות הדיגיטליות. בקורס נגדיר את המונח “קהילה” מזווית חדשנית המשלבת נוכחות ברשתות החברתיות לצד מפגשים פיזיים או דיגיטליים, נעמוד על ההבדלים בין קהילות לקבוצות ונלמד כיצד לזהות קהילה איכותית.
אנו נלמד ונכיר מגוון דוגמאות של קהילות קיימות, נכיר קהילות הפועלות בזירות השונות כגון קהילות חברתיות, קהילות מותג, קהילות לומדים, קהילות פנים ארגוניות ועוד.
לסיום נעניק ללומדים תכנית פעולה סדורה על פי שלבים ליצירת קהילה ותוכנית לניהול מיטבי של קהילה.
הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להקים קהילה, כיוזמה פרטית או כחלק מעיסוקו או תפקדו.
הקורס אינו דורש ידע מקדים.
אז מוכנות ומוכנים להצטרף למסע?
الذات: التعلم في الوقت الذي يناسبك.
الدليل: تم وضع الجدول من قبل طاقم الدورة.
محاضره
محاضره
إنضموا لتكتشفوا عوالم جديدة من التعليم في مساقات مختلفة بمواضيع ممتازة: