اختار اللغة
تسجيل الدخول \ اشتراك
كتالوج
اتصل بنا

פיתוח סרטונים להוראה אקדמית – תיאוריה ופרקטיקה

מה מאפיין את הלומדים האסינכרוניים, ואיך נכון לאפשר להם ללמוד? אילו מיומנויות נדרשות להוראת תוכן לימודי באופן אסינכרוני? איך מתגברים על ההבדלים בין הוראה פנים אל פנים בקמפוס לבין הוראה בתיווך טכנולוגיה? איך יוצרים רצף למידה יעיל? כיצד מפיקים סרטון לימודי טוב באמצעים ביתיים? ומה הם המשאבים הנדרשים למרצה? בקורס קצר זה נשתף אתכם בידע הטכנו פדגוגי שהת
دوره
مجانا
4 ساعات

ماذا سوف نتعلم؟

  • מאפייני הוראה אסינכרונית; לאילו מצבים היא מתאימה? למה כדאי ללמד כך?
  • מה מצפה למרצים בהכנת יחידות אסינכרוניות ואיך השינוי ישפיע עליהם?
  • השלבים בהכנת סרטון אסינכרוני ביתי ויישומם הלכה למעשה בקורס אקדמי.
  • עקרונות טכנו פדגוגיים על בסיס המודל התיאורטי של פרופ' ריצ'רד מאייר, הוגה וחוקר מוביל בתחום למידה עם מולטימדיה מאוניברסיטת קליפורניה.

وصف

קורס זה פותח במטרה לקדם את ההוראה האקדמית ולתת מענה מעשי למרצים ולמרצות המעוניינים ליישם גישות לימוד חדשניות, מגוונות ומותאמות לזמננו תוך שמירה על רמת הוראה גבוהה ואפקטיבית.

הקורס מתמקד בפיתוח מיומנויות לתכנון והפקה של סרטים המותאמים ללמידה אסינכרונית ושילובם בקורסים אקדמיים. הוא מקנה עקרונות טכנו פדגוגיים ללמידה אסינכרונית משמעותית על פיהם יוכלו המרצות והמרצים להעריך יחידות אסינכרוניות קיימות ולשפר אותן.
צעד אחר צעד הקורס מדגים ומנחה כיצד לפתח ולהפיק סרטונים ייעודיים ללמידה אסינכרונית:

  • בחירת התכנים המתאימים ללמידה אסינכרונית
  • כתיבת תסריט והכנת מצגת מלווה (Storyboard), בהתייחסות למאפייני הלומד האסינכרוני
  • הקלטת ההרצאה על גבי המצגת
  • יצירת סרטון מהמצגת
  • שילוב הסרטון ביחידת לימוד אסינכרונית מלווה במשימות לומדים ובשאלות הערכה

התהליך כולו מגובה ביסודות תיאורטיים וממצאי מחקר עדכניים בתחומי הלמידה, בדגש על למידה

אקדמית אפקטיבית. העקרונות הטכנו פדגוגיים מתבססים על המודל התיאורטי של פרופ’ ריצ’רד מאייר, ועל ממצאי מחקר בתחום ההוראה והלמידה.

  • المؤسسة الرئيسية:
  • سعر:
    مجانا
  • معدل التعليم:
    עצמי
  • طول الدورة:
    4 ساعات
  • لغة الدورة:
    עברית
  • لغة الترجمة
    لغة الترجمة:
    עברית
  • شهاده:
    אין תעודה
  • الائتمان الدراسي:
    ללא קרדיט אקדמי
  • معرفة سابقة:
    ידע בהכנת מצגת עם תוכנת Power Point
دعونا نشارك هذا

طاقم الدورة

מיכל שודל

מרצה
الجامعة العبرية في القدس

מיכל שודל  Ph.Dהיא חברת סגל ביחידה להוראה ולמידה (יה”ל) של האוניברסיטה העברית ומרצה במספר קורסים במדעי ההתנהגות ובסטטיסטיקה.

עבודת הדוקטורט של מיכל עסקה במוטיבציה. לפני הצטרפותה ליה”ל מיכל עבדה במחלקה

להערכה ולהדרכה של האוניברסיטה הפתוחה ועסקה שם בפיתוח תכניות הדרכה לסגל ההוראה.

מיכל מפתחת ומובילה תהליכי פיתוח של סגלי הוראה במוסדות רבים להשכלה גבוהה,

בדגש על פיתוח הוראה אפקטיבית ושימוש מושכל בכלים דיגטליים.

אפרת פירסט

מומחית תוכן
الجامعة العبرية في القدس

ד”ר אפרת פירסט, בעלת רקע במחקר במדעי המוח הקוגניטיביים וניסיון עשיר וייחודי בפיתוח והוראה של תכנים המבוססים על מדעי הקוגניציה וההתנהגות ומיועדים לנשות ואנשי הוראה, בכל התחומים והרמות. מרצה, מנחת סדנאות ומייעצת לאנשי הוראה שמבקשים לשדרג ולגוון את דרכי ההוראה שלהם על בסיס מחקר.
ד”ר אפרת פירסט עוסקת במחקר ופדגוגיה דיגיטלית בערוץ המו”פ לטכנולוגיה וחדשנות בחינוך במכון מופ”ת ומרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי בחולון.

מיכל שודל

מרצה

אפרת פירסט

מומחית תוכן