שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
צרו קשר

המדריך לתמיכה טכנית במחשבים לארגונים

הצטרפו אלינו ורכשו ידע וכלים הנדרשים כדי לתמוך במשתמשי המחשב ולפתור בעיות טכניות בצורה אפקטיבית. בסיומו של הקורס תהיו מוכנים לעבוד בתפקידי תמיכה טכנית ושירות לקוחות בארגונים שונים. הקורס מתאים לכל מי שמחפש מקצוע חדש או מי שמעוניין להתקדם בתחום שירות לקוחות בסביבת מחשוב.
קורס
חינם
27 שעות

מה נלמד?

  • מושגי יסוד בתחום סביבת העבודה הממוחשבת
  • סביבת WINDOWS
  • רכיבי המחשב ויסודות תקשורת
  • ביטחון מידע
  • Office
  • Outlook
  • התקנות תוכנות צד ג'

תיאור ארוך

קורס זה מעניק ידע בנושאים החשובים לתומכים ולתומכות בסביבה מחשובית כמו חומרה, חלקי מחשב ומבנה רשתות תקשורת של ארגונים גדולים וקטנים.

  • מוסד ראשי:
  • מחיר:
    חינם
  • קצב למידה:
    עצמי
  • אורך הקורס:
    27 שעות
  • שפת הקורס:
    עברית
  • שפת הכתוביות
    שפת הכתוביות:
    עברית
  • תעודה:
    כולל תעודה בקמפוסIL
  • קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • ידע קודם:
    ללא ידע קודם
בואו נספר לחבר'ה

צוות הקורס

דני שור

מרצה
משרד העבודה

משלב את עולם המחשוב וההדרכה כ-20 שנה, בעל תואר המנהל עסקים ומדעי המחשב.

בשנים האחרונות מנהל את חברת Best-IT המספקת פתרונות IT והדרכה, בעל ניסיון עשיר בהנחיית אנשי תמיכה והטמעה.

דני שור

מרצה