Этап подачи заявок на курсы, предусматривающие вознаграждение, открыт для вас с - 01.12.22. Тем, кто заинтересован в переходе к этапу подачи заявок, предлагается зарегистрироваться в конце главы обучения. Регистрация закроется 1.3.23. обращать внимание -
Курсы можно накопить для погашения до конца 2018 учебного года.
обращать внимание ! В этом году, в отличие от предыдущих лет, этап подачи заявки будет сопровождаться непосредственным руководителем, который будет рядом, чтобы помочь вам как через группу WhatsApp, к которой вы будете подключены после регистрации, так и на собраниях Zoom, чтобы отвечать на вопросы и, конечно же, , на форуме, который появляется в обучающем пространстве среды MOODLE. Ссылки будут опубликованы преподавателем в группе и в среде обучения.
Подробная информация и вопросы по прикладной части микрокурсов здесь.
הדרכה טובה היוצרת משמעות אצל המודרך צריכה להיות ממושכת ורציפה, ולסייע למודרך להטיב את דרכי ההוראה שלו.
תנאי ההדרכה הנהוגים כיום מזמנים מפגשי הדרכה המתקיימים אחת לשבוע, או במרווחים גדולים יותר. מכאן, שעל המדריך להתמודד עם האתגר ליצירת רצף הדרכה מעמיק ומשמעותי.
במקביל, גם למודרך חשוב לשמור על רצף משמעותי בין מפגש הדרכה אחד למשנהו. יתר על כן, המודרכים שלנו הם אנשים מבוגרים, וככאלו אינם רואים את עצמם כלומדים התלויים במורה המלמד, אלא כמי שפעילים מתוך הכוונה עצמית או כיוצרים בזכות עצמם.
לכן, גם בעת קבלת הדרכה הם יעדיפו לכוון את עצמם ואת למידתם, לעסוק בסוגיות הנוגעות באופן ישיר לצורכי ההוראה שלהם, ולקבל כלים שיוכלו ליישם באופן מידי.
אם כן, כיצד ניצור תהליך הדרכה משמעותי ורציף בין המפגשים? כיצד ניצור מפגשי הדרכה מיטביים המעוררים עניין ומזמנים למידה משמעותית ואקטיביות מצד המודרכים? לשם כך, אנו נגייס לעזרתנו את מודל “הכיתה ההפוכה” ונתאים אותו לעולם ההדרכה שלנו. נקרא למודל מחודש זה “ההדרכה ההפוכה”.