מסר הוא תוכן או מידע המועבר במגוון דרכים – משלטי חוצות ועד פוסטים ברשתות חברתיות. בעולם העבודה המודרני, היכולת להעביר מסרים אפקטיביים היא כלי חיוני להשפעה ושכנוע, המאפשר לארגונים, מנהלים ועובדים לקדם רעיונות ומוצרים. זהו תהליך מעגלי המבוסס על דיאלוג מתמיד בין המוען לנמען, המאפשר למידה ודיוק של המסרים.
בקורס נלמד כיצד לאפיין את קהל היעד ולהבין את המניעים והצרכים שלו, נתרגל טכניקות לדיוק וזיקוק מסרים כך שיהיו ברורים ומשכנעים, ונרכוש כלים לבחירת המדיום המתאים ביותר למסר שלנו. דרך התנסות מעשית והתמקדות בדוגמאות מעולם העבודה, נפתח יכולת לתקשר באופן אפקטיבי ולהשיג את המטרות התקשורתיות שלנו.
קוה שפרן – יוצר תקשורת.
קוה הוא איש רדיו וטלוויזיה ומאמן מנהלים להעברת מסרים. מומחה לרטוריקה, שפת גוף ודיבור מול קהל ומחבר ספרים בנושא (לעלות על במה, סודות נתניהו, MASTER OF INFLUENCE). מנכ"ל חברת "להופיע ולהשפיע" ושותף מייסד ב"אולפני האומה". לשעבר מפקד בית ספר לתקשורת בצה"ל, מדריך במדרשה הלאומית למנהיגות, מגיש ועיתונאי בכיר במגוון כלי תקשורת, יוצר ובימאי.