הקורס ויסות עצמי בלמידה מורכב משני חלקים עיקריים. בחלק הראשון נתייחס לפיתוח מיומנויות של ויסות עצמי אצל המורים בבית הספר היסודי והעל יסודי. נכיר כלי יישומי המסייע בפיתוח מודעות לערך המטרה, ליעדים ולתנאים הסביבתיים הנחוצים להשגתה. השימוש בכלי מוביל לכתיבת תכנית עבודה מפורטת הכולל תהליכי הערכה. כמו כן השימוש בכלי מציג דוגמאות מעולמות התוכן של מורים בבית הספר היסודי ובעל יסודי.
בחלק השני של הקורס ניכנס ביחד אל תוך הכיתה ונבחן כיצד ניתן להטמיע מיומנויות של וויסות עצמי בשגרת ההוראה היומיומית. נתייחס למטרה זו כמטרה שאפתנית ונפרק אותה על פי השלבים שלמדנו. לאורך הקורס משובצים טיפים שיסייעו לכם בשגרת ההוראה בכיתה, כלים ישומיים וסרטונים.
תחום המומחיות ויסות עצמי בלמידה ומנהיגות יזמית. מפתחת תוכניות פדגוגיות, מרצה, מנחת סדנאות חוקרת ויועצת אירגונית תחומי עניין : חדשנות ועתידנות פדגוגית ואירגונית, מפתחת מודל חמס”ה ושלומות (. (Well-being) ד”ר רייטר הינה הבעלים של – מרכז רייטר למנהיגות אישית וארגונית. היא מומחית בינלאומית לתיאוריית האילוצים (TOCהיא עורכת סמינרים והרצאות ברחבי הגלובוס, ומציגה בכנסים רבים. ד”ר רייטר פיתח ומעביר קורסים בנושאי ניהול מידע ותקשורת בין אישית לרבות יישוב קונפליקטים. היא השתתפה בפרויקטים של האיחוד האירופי עבור ארגוני אשכול ופרויקטים של חינוך.
ד”ר רייטר מרצה בקריה האקדמית אונו בתואר השני . בטכניון העבירה קורסים בהתנהגות ארגונית ומשאבי אנוש, העוסקים בדילמות, תרבות ארגונית וניהול ידע. עבודתה בבתי הספר בארץ ובחו”ל מכוונת להעלאת הישגים והובלת חדשנות. תחומי המחקר והפיתוח שלה הם בתהליכים ממוקדי זרימה, תוך שימוש בכלי TOC לזריזות, שינוי הוליסטי וצמיחה מתמשכת. עבודתה זכתה להכרה על ידי חדשנות בינלאומית בארגוני חינוך ומחקר ומחקר כגון ICA ו-AREA. היא פיתחה את מודל 5E ליזמות ורווחה שיוצר גוף ידע הוליסטי לניהול ארגונים וצמיחה אישית. ד”ר רייטר סיימה את הדוקטורט שלה מאוניברסיטת חיפה בתחום ה-SRL -ניהול עצמי.
ראשת היחידה לפיתוח מקצועי בחטיבת תקשוב וטכנולוגיות בחינוך. בעלת תואר שני בטכנולוגיות למידה. מדריכה במשרד החינוך בתחומים של פיתוח מקצועי, טכנו-פדגוגיה, פיתוח תוכן ותוכניות למידה למורים.