ד”ר אבי אללוף
סמנכ”ל וראש מדור ציונים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותו הם פיתוח כלי מדידה, חישוב ציונים ובקרת איכות עליהם, והשפעת מבחנים על החברה.
تقود MALU معظم الابتكارات في إسرائيل في مجال القياس والتقييم، بما في ذلك اختبارات تشخيص صعوبات التعلم، والمحاكاة السلوكية، وتطبيق تقنيات القياس والتقييم مثل الاختبارات المحوسبة والتكيفية، والتحليل المحوسب لمنتجات الكتابة، والمزيد.
بالإضافة إلى ذلك، يوفر MALO خدمات الترجمة والتحسين للامتحانات الحالية وأنظمة الفحص لمنظمات أخرى، وتشمل عملية الاختبار إدارة نظام التسجيل والتنسيب، وإنتاج كتيبات الاختبار أو الإصدارات المحوسبة، وتحديد أماكن الإقامة للأشخاص ذوي الاحتياجات الخاصة، واجتياز الاختبار، ومسح الإجابات ضوئيًا. الأوراق، وترميز الإجابات، ووضع العلامات، وتقييم الإجابات المفتوحة، ومراقبة جودة المنتجات، وإعداد التقارير عن النتائج، وإنتاج إحصائيات موجزة، وكتابة التقارير الفنية. منذ عام 2018، يقوم مالو بتطوير وتدريس دورات للحصول على شهادات في القياسات النفسية، والتي تلقت تمويلًا تنمويًا من مؤسسة خيرية.
סמנכ”ל וראש מדור ציונים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותו הם פיתוח כלי מדידה, חישוב ציונים ובקרת איכות עליהם, והשפעת מבחנים על החברה.
חוקרת ביחידת המבחנים הממוחשבים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותה הם סטטיסטיקה, פסיכומטריקה, ומבחנים ממוחשבים.
חברה בצוותי פיתוח מבחנים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה, ומעבירה סדנאות לפיתוח בחינות במוסדות להשכלה גבוהה. תחומי התמחותה הם פיתוח פריטים למבחנים רחבי היקף ולמבחני מיון לא קוגניטיביים.
מנכ”לית המרכז הארצי לבחינות ולהערכה, תחומי התמחותה הם מדידה והערכה, יישומים טכנולוגיים בהערכה, והערכת תפקודים קוגניטיביים.
ראש יחידת מרו”ם (מרכזי הערכה ומיון) במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותה הם מיון והשמה לארגונים ולתוכניות לימודים, מדידת משתנים לא קוגניטיביים באמצעות מרכזי הערכה, ומבחני אישיות והתנהגות.
מרצה בכירה בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים, וחברה בצוות לקויות למידה במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. תחומי התמחותה הם לקויות למידה, התאמות, והפרעות רגשיות בילדות ובהתבגרות.
מרצה בכירה בתוכנית לתואר שני בפסיכולוגיה חברתית באוניברסיטה הפתוחה. תחומי התמחותה הם תהליכים קבוצתיים, משא ומתן, וקבלת החלטות.
ראש המדור לפניות הציבור במרכז הארצי לבחינות ולהערכה. בעת הכנת הקורס היה חבר בצוות פיתוח מבחנים. תחומי התמחותו הם פיתוח מבחנים סטנדרטיים, שירות לקוחות והנגשת מידע, והוגנות במבחנים.