اختار اللغة
تسجيل الدخول \ اشتراك
كتالوج
اتصل بنا

קריאה בעידן הדיגיטלי: הוראת טקסטים לדור ה-Z

מהו האתגר המרכזי של קוראים וקוראות בימינו? מה הקשר בין העידן הדיגיטלי ליכולתנו לקרוא ולעבד טקסט? הצטרפו אלינו לקורס שיעצב מחדש את הוראת הקריאה שלכם ויספק לכם פתרונות מדויקים!
دوره
مجانا
12 ساعات

ماذا سوف نتعلم؟

  • נכיר את הנוף התרבותי הדיגיטלי.
  • נרכוש כלים להדרכת תלמידים לקריאה פעילה, ויזואלית, עצמאית, שיתופית ויצירתית.
  • נעמוד על השינויים הדרושים בדרכי הלימוד של טקסטים, כדי להתאימם למאפייני הלומד הדיגטלי.
  • נלמד כיצד הרגלי הקריאה של הדור הדיגיטלי יכולים למנף קריאה מעמיקה של טקסטים.
  • נלמד מודל דיגיטלי יישומי להקניית וחיזוק קריאה מעמיקה.
  • נחבר את המידע לשטח הלימודי.

وصف

האם גם אתם פוגשים לומדים המתקשים בעיבוד ובהבנה של טקסטים? האם גם אתם חשים כיצד החיים בעולם הדיגיטלי מחלישים את יכולתנו להתרכז ולהעמיק בטקסט? החדשות הרעות הן ששחיקה זאת היא גלובאלית, מאסיבית ומהירה. החדשות הטובות הן שישנן דרכים להתמודד עם התופעה.
הקורס מציע מודל יישומי להוראה מעמיקה של טקסטים בעידן המידע, תוך שימוש בכלים ומתודות מתוך העולם הדיגיטלי.
הקורס מיועד למורים ופרחי הוראה לתנ”ך, ספרות, היסטוריה ותושב”ע, ולתחומי דעת נוספים שבהם הטקסט הוא מחולל הלמידה. הקורס מתאים במיוחד  למורים המבינים  כי דיאלוג משמעותי של הלומדים עם הטקסט מצמיח בוגרים עם תחושת מסוגלות אישית ואהבת הלמידה.

  • المؤسسة الرئيسية:
  • سعر:
    مجانا
  • معدل التعليم:
    עצמי
  • طول الدورة:
    12 ساعات
  • لغة الدورة:
    עברית
  • لغة الترجمة
    لغة الترجمة:
    עברית
  • شهاده:
    אין תעודה
  • الائتمان الدراسي:
    ללא קרדיט אקדמי
  • معرفة سابقة:
    دون معرفة مسبقة
دعونا نشارك هذا

طاقم الدورة

ד"ר נאוה נריה-כהן

מרצה
جامعة بار ايلان

ד”ר נאוה כהן, מרצה באוניברסיטת בר-אילן במחלקה לתנ”ך, רכזת אקדמת של מגמת תנ”ך 2.0: תואר שני בתנ”ך במסלול חדשנות, ראש מסלול הכשרת מורים בתנ”ך בבית ספר לחינוך. יזמית חינוכית.

ד"ר נאוה נריה-כהן

מרצה

يوصي المتعلمون

داليا بيتون

נאוה יקרה לא יודעת מאיפה להתחיל.... ובכן התחלתי את הקורס וכבר בשיעור הראשון הוקסמתי מהשילוב בין טכנולוגיה לפדגוגיה. הסרטונים, ההסברים, ההתנסות המעשית והטיפים שקיבלתי הכניסו אותי לעולם הדיגיטלי וגרמו לי לראות את הדברים דרך העיניים של התלמיד ואני חושבת שזה מה שהפך את הקורס למעניין, מאתגר, חדשני ורלוונטי למציאות של ימינו ולבני הנוער. נאוה זכיתי לליווי שלך עם המון רגישות וסבלנות שראויים  להערצה וגם כאן הייתי התלמידה והרגשתי שהיחס וההכלה הם אלה שדירבנו אותי להמשיך ולהתקדם ולבצע כל משימה ברצינות רבה , תוך כדי שאני מסכמת את השיעורים, צופה בסרטונים, ממלאה שאלונים ומתנסה כל הזמן גם בכיתות שאני מלמדת. במהלך השנה השתדלתי לחשוף את הכלים והתכנים שקיבלתי בפני עמיתיי למקצוע ובפני התלמידים ואני חושבת שכל מורה במערכת החינוך צריך ללמוד קורס כזה ולהעביר הלאה.

داليا بيتون

נאוה יקרה לא יודעת מאיפה להתחיל.... ובכן התחלתי את הקורס וכבר בשיעור הראשון הוקסמתי מהשילוב בין טכנולוגיה לפדגוגיה. הסרטונים, ההסברים, ההתנסות המעשית והטיפים שקיבלתי הכניסו אותי לעולם הדיגיטלי וגרמו לי לראות את הדברים דרך העיניים של התלמיד ואני חושבת שזה מה שהפך את הקורס למעניין, מאתגר, חדשני ורלוונטי למציאות של ימינו ולבני הנוער. נאוה זכיתי לליווי שלך עם המון רגישות וסבלנות שראויים  להערצה וגם כאן הייתי התלמידה והרגשתי שהיחס וההכלה הם אלה שדירבנו אותי להמשיך ולהתקדם ולבצע כל משימה ברצינות רבה , תוך כדי שאני מסכמת את השיעורים, צופה בסרטונים, ממלאה שאלונים ומתנסה כל הזמן גם בכיתות שאני מלמדת. במהלך השנה השתדלתי לחשוף את הכלים והתכנים שקיבלתי בפני עמיתיי למקצוע ובפני התלמידים ואני חושבת שכל מורה במערכת החינוך צריך ללמוד קורס כזה ולהעביר הלאה.