смена языка
связь \ зачисление
каталог
контакт

פיתוח סרטונים להוראה אקדמית – תיאוריה ופרקטיקה

מה מאפיין את הלומדים האסינכרוניים, ואיך נכון לאפשר להם ללמוד? אילו מיומנויות נדרשות להוראת תוכן לימודי באופן אסינכרוני? איך מתגברים על ההבדלים בין הוראה פנים אל פנים בקמפוס לבין הוראה בתיווך טכנולוגיה? איך יוצרים רצף למידה יעיל? כיצד מפיקים סרטון לימודי טוב באמצעים ביתיים? ומה הם המשאבים הנדרשים למרצה? בקורס קצר זה נשתף אתכם בידע הטכנו פדגוגי שהת
Курс
бесплатно
4 часы

Чему мы научимся?

  • מאפייני הוראה אסינכרונית; לאילו מצבים היא מתאימה? למה כדאי ללמד כך?
  • מה מצפה למרצים בהכנת יחידות אסינכרוניות ואיך השינוי ישפיע עליהם?
  • השלבים בהכנת סרטון אסינכרוני ביתי ויישומם הלכה למעשה בקורס אקדמי.
  • עקרונות טכנו פדגוגיים על בסיס המודל התיאורטי של פרופ' ריצ'רד מאייר, הוגה וחוקר מוביל בתחום למידה עם מולטימדיה מאוניברסיטת קליפורניה.

Описание

קורס זה פותח במטרה לקדם את ההוראה האקדמית ולתת מענה מעשי למרצים ולמרצות המעוניינים ליישם גישות לימוד חדשניות, מגוונות ומותאמות לזמננו תוך שמירה על רמת הוראה גבוהה ואפקטיבית.

הקורס מתמקד בפיתוח מיומנויות לתכנון והפקה של סרטים המותאמים ללמידה אסינכרונית ושילובם בקורסים אקדמיים. הוא מקנה עקרונות טכנו פדגוגיים ללמידה אסינכרונית משמעותית על פיהם יוכלו המרצות והמרצים להעריך יחידות אסינכרוניות קיימות ולשפר אותן.
צעד אחר צעד הקורס מדגים ומנחה כיצד לפתח ולהפיק סרטונים ייעודיים ללמידה אסינכרונית:

  • בחירת התכנים המתאימים ללמידה אסינכרונית
  • כתיבת תסריט והכנת מצגת מלווה (Storyboard), בהתייחסות למאפייני הלומד האסינכרוני
  • הקלטת ההרצאה על גבי המצגת
  • יצירת סרטון מהמצגת
  • שילוב הסרטון ביחידת לימוד אסינכרונית מלווה במשימות לומדים ובשאלות הערכה

התהליך כולו מגובה ביסודות תיאורטיים וממצאי מחקר עדכניים בתחומי הלמידה, בדגש על למידה

אקדמית אפקטיבית. העקרונות הטכנו פדגוגיים מתבססים על המודל התיאורטי של פרופ’ ריצ’רד מאייר, ועל ממצאי מחקר בתחום ההוראה והלמידה.

  • главное учреждение:
  • цена:
    бесплатно
  • скорость обучения:
    עצמי
  • Продолжительность курса:
    4 часы
  • язык курса:
    עברית
  • Язык субтитров
    Язык субтитров:
    עברית
  • диплом:
    אין תעודה
  • Академический кредит:
    ללא קרדיט אקדמי
  • Предыдущие знания:
    ידע בהכנת מצגת עם תוכנת Power Point
Давайте расскажем ребятам

Сотрудники курса

מיכל שודל

מרצה
Еврейский университет Иерусалима

מיכל שודל  Ph.Dהיא חברת סגל ביחידה להוראה ולמידה (יה”ל) של האוניברסיטה העברית ומרצה במספר קורסים במדעי ההתנהגות ובסטטיסטיקה.

עבודת הדוקטורט של מיכל עסקה במוטיבציה. לפני הצטרפותה ליה”ל מיכל עבדה במחלקה

להערכה ולהדרכה של האוניברסיטה הפתוחה ועסקה שם בפיתוח תכניות הדרכה לסגל ההוראה.

מיכל מפתחת ומובילה תהליכי פיתוח של סגלי הוראה במוסדות רבים להשכלה גבוהה,

בדגש על פיתוח הוראה אפקטיבית ושימוש מושכל בכלים דיגטליים.

אפרת פירסט

מומחית תוכן
Еврейский университет Иерусалима

ד”ר אפרת פירסט, בעלת רקע במחקר במדעי המוח הקוגניטיביים וניסיון עשיר וייחודי בפיתוח והוראה של תכנים המבוססים על מדעי הקוגניציה וההתנהגות ומיועדים לנשות ואנשי הוראה, בכל התחומים והרמות. מרצה, מנחת סדנאות ומייעצת לאנשי הוראה שמבקשים לשדרג ולגוון את דרכי ההוראה שלהם על בסיס מחקר.
ד”ר אפרת פירסט עוסקת במחקר ופדגוגיה דיגיטלית בערוץ המו”פ לטכנולוגיה וחדשנות בחינוך במכון מופ”ת ומרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה במכון הטכנולוגי בחולון.

מיכל שודל

מרצה

אפרת פירסט

מומחית תוכן