מי אנחנו?
מכללת לוינסקי לחינוך היא מוסד אקדמי ישראלי ותיק ומוביל, המעצב את פני החינוך והחברה ומציע השכלה גבוהה איכותית. המכללה שואפת להוביל שינוי מהותי בחינוך ובחברה באמצעות מחקר וחדשנות פדגוגית.
המכללה נוסדה בשנת 1912 בנווה צדק בתל-אביב והייתה למכללה דוברת העברית הראשונה להכשרת מורים ומעודדת את בוגריה לחתור למקצוענות, לאכפתיות ולרגישות בין-תרבותית, למעורבות חברתית ולתפיסה של המורה כמי שחוקר ומעריך את עבודתו כחלק מחייו המקצועיים.
המכללה מקדמת חדשנות בחינוך, בהוראה ובהתפתחות המקצועית, תוך הטמעת טכנולוגיות וחשיפה לעולם דיגיטלי עתיר ידע. זאת, במטרה להכשיר אנשי חינוך היודעים להתמודד עם העולם המתחדש שילדינו גדלים בו וללמד אותם להתמודד עם האתגרים בדרכים יצירתיות ומעניינות המשתנות מילד לילד ומותאמות לכל אחד. לשם כך הוקם במכללה המרכז להוראה חדשנית ומיטבית, הכולל מרכז סימולציות ולמידה ממקרים ומרחב למידה חדשני.
מרצה
בעל תואר ראשון (בהצטיינות) במתמטיקה ובהוראת המתמטיקה (המכון הממלכתי הפדגוגי, מוסקבה), תעודת הוראה במתמטיקה (אוניברסיטת תל אביב), תואר שני (בהצטיינות יתרה) בהוראת מתמטיקה (אוניברסיטת תל אביב) ותואר שלישי בחינוך מתמטי (אוניברסיטת תל אביב). בעל ניסיון רב בהוראת מתמטיקה בבתי ספר ובמכללות להכשרת מורים, מרצה בחוג למתמטיקה במכללת לוינסקי וחבר צוות המתמטיקה במטח.תחומי המחקר של ד"ר קורופטוב: היבטים אפיסטמולוגיים של למידה והוראה של מתמטיקה, מקומה ותפקידה של הטכנולוגיה בלמידה והוראה של מתמטיקה, הכשרת מורים, יחסי גומלין בין תאוריות ויישומן.
קצת עלי
מרצה
בעל תואר ראשון (בהצטיינות) בהוראת מתמטיקה-פיזיקה (אוניברסיטת חיפה),
תעודת הוראה (בהצטיינות) במתמטיקה ובפיזיקה (מכללת אורנים), תואר שני בהוראת המתמטיקה (טכניון – מכון טכנולוגי לישראל) ותואר שלישי בהוראת המתמטיקה (טכניון – מכון טכנולוגי לישראל); בעל ניסיון רב בהוראת מתמטיקה בבתי ספר ובמכללות להכשרת מורים. מרצה בכיר נלווה במחלקה להוראת המדעים בטכניון, מרצה בחוג לחינוך מתמטי במכללת שאנן וראש תחום המתמטיקה במטח. תחומי המחקר של ד"ר ביטון: הערכה ומדידה בחינוך מתמטי, שילוב טכנולוגיות בהוראה ולמידה של מתמטיקה, הוראה ולמידה וירטואלית.
קצת עלי
מכהנת כראש החוג לחינוך מתמטי וראש התכנית לתואר שני בהוראת מתמטיקה ומדעים בביה"ס היסודי במכללת אורנים, ומרצה במכללת שאנן.
מלמדת קורסים מגוונים בחינוך מתמטי לקראת הוראה ביה"ס היסודי ובביה"ס העל יסודי.
כיהנתי כמורה למתמטיקה בעל יסודי במהלך 26 שנה בעיקר בהוראת מתמטיקה ברמת 5 יח"ל.
בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב (B.Sc.) מאוניברסיטת חיפה, תואר שני בהוראת מתמטיקה (M.Sc.)באוניברסיטה העברית, ותואר שלישי בהוראת מתמטיקה (Ph.D.)בטכניון בחיפה. השתתפתי כמשתלמת בלימודי פוסט דוקטורט במוסד נאמן לחקר מדיניות בטכניון חיפה ובפקולטה לחינוך מדע וטכנולוגיה בטכניון. בנוסף, כיהנתי כיועצת אקדמית לפרויקט "וידקטיקה" במכון וייצמן למדע וחקרתי את שילוב השיח הסקרני מבוסס עדות מסביבת הכיתה כמנוף להתפתחות מקצועית של מורים ומורי מורים למתמטיקה. תחומי המחקר המרכזיים שלי התפתחות מקצועית של סטודנטים להוראת מתמטיקה ושל מורים למתמטיקה בפועל, ובפרט במהלך שילוב טכנולוגיות מגוונות בהוראת מתמטיקה, בשילוב הבזקי חדשות מתמטיות בהוראה, ובמהלך תכנון ויישום של מהלכי הוראה.
קצת עלי
מרצה
בעלת תואר שלישי בחינוך מתמטי מאוניברסיטת חיפה. עוסקת בהכשרת מורים למתמטיקה במכללת לוינסקי לחינוך. עומדת בראש התוכנית לתואר שני בחינוך מתמטי בעידן הדיגיטלי במכללת לוינסקי לחינוך. עוסקת במחקר המתמקד בניתוח השיח המתמטי בשיעורי מתמטיקה (בבית הספר ובתוכניות להכשרת מורים) כדי ללמוד על תהליכי למידת מתמטיקה והוראתה. שותפה להובלת קהילות מחשב"ה (מהלכים מעודדי חשיבה בהוראת המתמטיקה) שכולל הוראה של פרקטיקות להובלה של דיונים עשירים במתמטיקה בחטיבת הביניים. הובילה את פרויקט פרקטל: פרקטיקות להוראת מתמטיקה ופיסיקה בבית הספר העל-יסודי.
קצת עלי