ניהול פניות ותלונות הציבור במשרדי הממשלה
הקורס מעניק כלים חדשניים ויישומיים לניהול פניות ותלונות הציבור בהתבסס על תפיסת השירות הממשלתית וערכיה.
קורס
חינם
4 שעות
מרגישים שכולם סביבכם כבר משתמשים ב-AI ונשארתם מאחור? עוד לא מאוחר מדי! בואו ללמוד עם דרור גלוברמן איך להשתמש בכלי AI שיעזרו לכם בחיים האישיים והמקצועיים, בלי מונחים מסובכים, בצורה פשוטה וברורה, ובחינם.
היחידה לניהול פניות ותלונות הציבור היא ערוץ קשר משמעותי עם משרדי הממשלה, וככזאת נדרשת לבחון את הפניות והתלונות בראייה רחבה.
בקורס כלים ליישום תפיסת ניהול פניות הציבור, בניית שגרות ניהול ושיפור תהליכי השירות בארגון.