מה נלמד?
תיאור:
היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור במערך הדיגיטל הלאומי הינה יחידת מטה הפועלת לקידום איכות השירות שמעניקים כלל גופי הממשלה לציבור. בין השאר מפעילה היחידה מערך הדרכה והכשרה אשר אמון על הכשרת כלל מנהלי ונותני השירות בממשלה בתחום השירות.
הקורס הנוכחי הינו קורס שמטרתו להכשיר מנהלים האחראים מטעם היחידה הממשלתית על ריכוז וניהול המענה לפניות ציבור תוך העמקת תפישת תפקיד מנהל פניות הציבור ותפישת השירות בכלל, הרחבת הידע המקצועי בתחום פניות ציבור ותלונות ציבור והכשרה בבניית תהליכים לניהול הפוטנציאל הטמון באגף פניות הציבור ותלונות הציבור.
עצמי:למידה בזמן שמתאים לכם.
מונחה:לוח הזמנים נבנה ע"י צוות הקורס.
בואו לגלות עולמות חדשים של למידה במגוון רחב של קורסים מעולים: