בואו להכיר את עולם הבינה המלאכותית!

מרגישים שכולם סביבכם כבר משתמשים ב-AI ונשארתם מאחור? עוד לא מאוחר מדי! בואו ללמוד עם דרור גלוברמן איך להשתמש בכלי AI שיעזרו לכם בחיים האישיים והמקצועיים, בלי מונחים מסובכים, בצורה פשוטה וברורה, ובחינם.

שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
צרו קשר

ניהול פניות ותלונות הציבור במשרדי הממשלה

הקורס מעניק כלים חדשניים ויישומיים לניהול פניות ותלונות הציבור בהתבסס על תפיסת השירות הממשלתית וערכיה.
קורס
חינם
4 שעות

מה נלמד?

  • תפיסת השירות הממשלתית וערכיה.
  • תפיסת ניהול פניות ותלונות הציבור.
  • הפיכת הפנייה להזדמנות.
  • שגרות עבודה לניהול פניות ותלונות הציבור.
  • עבודת ממשקים.
  • ניהול הכתיבה השירותית.

תיאור ארוך

‫היחידה לניהול פניות ותלונות הציבור‬ ‫היא ערוץ קשר משמעותי עם משרדי הממשלה, וככזאת נדרשת לבחון את הפניות והתלונות בראייה רחבה.
בקורס כלים ליישום תפיסת ניהול פניות הציבור,  בניית שגרות ניהול ושיפור תהליכי השירות בארגון.

  • מוסד ראשי:
  • מחיר:
    חינם
  • קצב למידה:
    עצמי
  • אורך הקורס:
    4 שעות
  • שפת הקורס:
    עברית
  • שפת הכתוביות:
    עברית
    ערבית
  • תעודה:
    אין תעודה
  • קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • ידע קודם:
    ללא ידע קודם
בואו נספר לחבר'ה