תאריך התחלה

הקורס פתוח

מחיר

חינם

משך הקורס

4 שעות

מה נלמד?

  • תפיסת השירות הממשלתית וערכיה.
  • תפיסת ניהול פניות ותלונות הציבור.
  • הפיכת הפנייה להזדמנות.
  • שגרות עבודה לניהול פניות ותלונות הציבור.
  • עבודת ממשקים.
  • ניהול הכתיבה השירותית.

תיאור:

‫היחידה לניהול פניות ותלונות הציבור‬ ‫היא ערוץ קשר משמעותי עם משרדי הממשלה, וככזאת נדרשת לבחון את הפניות והתלונות בראייה רחבה.
בקורס כלים ליישום תפיסת ניהול פניות הציבור,  בניית שגרות ניהול ושיפור תהליכי השירות בארגון.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה