שינוי שפה
שינוי שפה
התחברות \ הרשמה
התחברות \ הרשמה
קטלוג
קטלוג
צרו קשר
צרו קשר

פשוט אינפי 1 – תוכנית לימודים

בואו ללמוד אינפי (חדו״א) עם סרטוני היוטיוב של ד״ר אביב צנזור, עכשיו במעטפת חדשה של קורסים מקוונים! קורסי ״פשוט אינפי 1״ יועלו בהדרגה בגרסת בטא כדי לסייע בשנה אקדמית מאתגרת, ובעיקר לסטודנטים וסטודנטיות במילואים.
icon-degrees
תכנית לימוד
icon-price
חינם
long course
6 שעות בשבוע | 18 שבועות

ברכות! סיימת את תכנית הלימוד

קמפוסIL שמח להעניק לך תעודת סיום

הקורסים בתכנית

פירוט הקורסים (6):

פשוט אינפי 1 – גבולות ורציפות

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

פשוט אינפי 1 – הממשיים

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

פשוט אינפי 1 – הקדמה

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

פשוט אינפי 1 – נגזרות א׳

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

פשוט אינפי 1 – נגזרות ב׳

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

פשוט אינפי 1 – סדרות

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
}

מה נלמד?

  • נרכוש ידע תיאורטי מקיף ויסודי בתחום החשבון האינפיניטסימלי (המוכר גם כחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי או חדו״א), ונפתח מיומנות בסיסית בפתרון בעיות מתמטיות בתחום. אינפי 1 מתמקד בסדרות ובפונקציות במשתנה יחיד, בדגש על גבולות, רציפות, ונגזרות.
  • נלמד להתבטא מתמטית באופן רהוט וקוהרנטי, ובפרט להגדיר באופן מדויק מושגים מתמטיים, לנסח משפטים מתמטיים, ולהוכיח אותם באופן לוגי.
  • נפתח גישה וחשיבה מתמטית, הכוללת בניית אינטואיציה והבנה ראשונית באמצעות דוגמאות, הפשטה ובניית תיאוריה אבסטרקטית של מושגים ומשפטים המכלילה את הדוגמאות, וגישה לפתרון בעיות מורכבות על ידי רדוקציה למקרים יותר פשוטים, על ידי שימוש בבעיות שכבר נפתרו, ועל ידי יישום טכניקות מוכרות.
  • נסגל חשיבה ביקורתית ויצירתית, לזיהוי טענות נכונות והמצאת מתווים להוכחתן, והפרכת טענות שקריות באמצעות דוגמאות נגדיות.

תיאור ארוך

אלפי סטודנטיות וסטודנטים מכל רחבי הארץ, נהנו עד היום מחווית למידה ייחודית בעזרת הרצאות היוטיוב של ד״ר אביב צנזור. הלמידה בעזרת קורסי ״פשוט אינפי״ מעצימה את החוויה הזאת, עם כל הערך המוסף שקורס מקוון יכול להציע: הנגשה מובנית של החומר, שילוב רציף של תרגול ומרכיבי למידה פעילה, ועזרים של גרפיקה וויזואליה.

הקורסים כוללים תרגילים ממוחשבים אינטראקטיביים, וכן תרגילים פתוחים שמציעים ללומדים הדרכה בשלבים ופתרונות מפורטים. הקורסים מספקים כלים לייעול הלמידה, כמו למשל: פתקיות סיכום של דגשים ועיקרי החומר, השזורות לאורך יחידות הלימוד. תמונות ואנקדוטות היסטוריות משלימות את הצד הכיפי של הלמידה.

סרטוני הקורסים קצרים, באורך של דקות ספורות.
כל סרטון מכיל לרוב מרכיב בודד, כגון: אינטואיציה למושג, הגדרה, משפט, הוכחה ודוגמה. באופן זה כל לומד ולומדת יכולים להתקדם במתווה אישי, על פי התוכן הדרוש להם, ורמת ההעמקה המתאימה. הם יכולים למשל לדלג על הוכחות, אם הדגש עבורם הוא פחות תיאורטי.

  • מוסד ראשי
    מוסד ראשי:
  • מחיר
    מחיר:
    חינם
  • קצב למידה
    קצב למידה:
    עצמי
  • אורך התוכנית הלימוד
    אורך התוכנית הלימוד:
    6 שעות בשבוע | 18 שבועות
  • שפת התוכנית הלימוד
    שפת התוכנית הלימוד:
    עברית
  • שפת הכתוביות
    שפת הכתוביות:
    עברית
  • תעודה
    תעודה:
    אין תעודה
  • קרדיט אקדמי
    קרדיט אקדמי:
    ללא קרדיט אקדמי
  • ידע קודם
    ידע קודם:
בואו נספר לחבר'ה
לינקדאין
פייסבוק

צוות תוכנית הלימוד

ד”ר אביב צנזור

מרצה
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

ד״ר אביב צנזור הוא חבר סגל בפקולטה למתמטיקה בטכניון. הוא מוכר לתלמידי תיכון וסטודנטים מכל הארץ בזכות מאות סרטונים של הרצאות שלו בקורסי מתמטיקה אקדמיים והכנה לאקדמיה, אותם העלה לערוץ היוטיוב הטכניוני, וצברו מיליוני צפיות. לפופולריות נוסף גם כלבו ג׳ורג׳י שמוזכר בסרטונים ואפילו במבחנים בטכניון. בשנים האחרונות נרקם שיתוף פעולה הדוק בין ד״ר אביב צנזור לבין משרד החינוך, במסגרתו הושק פרויקט ״קיוון חדש״ שבו לומדות מאות כיתות 5 יח״ל מתמטיקה בעזרת הסרטונים והתרגילים המקוונים של ״פשוט מתמטיקה״ בקמפוסIL.

ד״ר מיכל קליינשטרן

מפתחת תרגול
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל

מרצה ומתרגלת בפקולטה למתמטיקה בטכניון. בעלת נסיון רב בהוראת קורסים אקדמיים של שנה א׳ כמו אלגברה ואינפי, כולל בתוכנית אודיסאה לנוער שוחר מדע בטכניון. אחת המובילות של הפעילות הטרום-אקדמית בפקולטה: פיתוח וליווי אקדמי של קורס ההכנה המקוון במתמטיקה, כתיבה ותיקוף של מבחני הסיווג במתמטיקה.