רועי ציקורל
יזם ומומחה לשילוב טכנולוגיה וכלי ניו מדיה בחינוך. ניהל את תחום המדיה בקרן טראמפ והיה מעורב במגוון פרויקטים ומיזמים חינוכיים בארץ ובעולם.
Ораним поддерживает традиции качества и профессионализма и действует, исходя из текущего контекста, имеет репутацию своего эксперта в области образования, имеет способность реагировать на шумы в этой области и развитие теории и исследований на практике.
Ораним – это дом для людей, которые считают образование своим призванием. В его основе лежит сообщество педагогов и творцов, мыслителей и исследователей, ученых, книг и дел, которые постоянно работают в образовательной сфере, чтобы создать обучающееся, достойное, эгалитарное и справедливое израильское общество.
Ораним — это творческий дом, где строгий академический опыт проходит в условиях гражданского партнерства, в мультикультурном кампусе, поощряющем множественность идентичностей.
Ораним стремится повлиять на израильское общество, добиться социальных изменений и улучшить качество жизни посредством подготовки ведущих преподавателей в своих сообществах, а также посредством обширной сети связей и сотрудничества между колледжем, учебными заведениями и местными сообществами, а также Ораним. создает связь между Израилем, миром и диаспорой.
Ораним — национальный и международный центр знаний, исследований и дискуссий, тематических исследований и ведущих социально-экологических действий.
Ораним поощряет студенческую активность в различных сообществах и поощряет связь между научными кругами и сферой деятельности в сотрудничестве с образовательными учреждениями и местными властями на основе взаимного прислушивания и на основе отношений между автономными, ответственными организациями с четким курсом.
Колледж Ораним занимает первое место в Израиле по удовлетворенности качеством преподавания среди педагогических колледжей по результатам опроса, проведенного 18 октября студенческим союзом, в ходе которого изучалась степень удовлетворенности студентов системы высшего образования.
יזם ומומחה לשילוב טכנולוגיה וכלי ניו מדיה בחינוך. ניהל את תחום המדיה בקרן טראמפ והיה מעורב במגוון פרויקטים ומיזמים חינוכיים בארץ ובעולם.
יזם ומומחה לשיווק דיגיטלי. הקים וניהל את מחלקת הניו מדיה של הוצאת כנרת-זמורה-ביתן ושימש כיועץ למגוון סטארטאפים, ארגונים וגופים ציבוריים בישראל ובעולם.
ד”ר לחינוך, מנחת מורים להתפתחות ולצמיחה בשילוב כלים רוחניים. מרצה במכללות ובבתי ספר, מנחת סדנאות מיינדפולנס ופסיכולוגיה חיובית להתפתחות אישית ומקצועית. מקדישה את חייה להתבוננות פנימית, שלה ושל אחרים, בעצמם, באופן אקטיבי.
מקדמת את נושא המיינדפולנס בחינוך כביטוי לפדגוגיות חדשניות בחינוך ובכלל זה פיתוח ושילוב הנושא במתווה ההשתלמויות הפורמלי, בו מורים, תלמידים ומנהלים לומדים למדוט, להקשיב לעצמם ולאחרים ולפתוח את הלב. מנהלת שותפה ב”מרכז לפדגוגיה מתבוננת” באורנים, חברה ב”מרכז לחקר וטיפוח רוח האדם” באוניברסיטת חיפה.
דיקן הסטודנטים במכללת אורנים משנת 2016 ועד היום, מרצה וחבר סגל במכללה. ראש תכנית “הדרה” תואר שני מ – 2015 ועד 2016. מחקריו עוסקים באמפתיה בחינוך, פדגוגיה מתבוננת, גזענות בחינוך, מיומנויות חיים רב-תרבותיות וקונפליקטים בין קבוצות בחברה הישראלית.
ד”ר ניר מיכאלי, כיום רקטור מכללת אורנים ובעבר יושב ראש המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך, הוא דוקטור למדיניות ולארגון חינוך, בעל ניסיון מעשי של יותר מעשרים שנה בתחום זה. את דרכו המקצועית החל בשדה החינוך הבלתי פורמלי בתור רכז הדרכה ארצי ובתור מזכ”ל תנועת הנוער “המחנות העולים”. בהמשך דרכו עבר לעולם החינוך הפורמלי ושימש מחנך ומורה להיסטוריה ולאזרחות בתיכון האזורי גבעת ברנר. את הניסיון שצבר בעבודה במוסדות חינוך משני הסוגים ניתב לעבודתו בשדה הכשרת המורים, תחילה בתור מרצה וסגן מנהל במכון כרם לחינוך הומניסטי-יהודי, ולאחר מכן בכהונתו בתפקיד ראש החוג לחינוך ובתפקיד דיקן פיתוח פדגוגי במכללת סמינר הקיבוצים. פרסומיו עוסקים במדיניות חינוך ובהכשרת מורים, פדגוגיות חדשניות, חינוך פרוגרסיבי, פדגוגיה לא פורמלית וחינוך לדמוקרטיה ולצדק חברתי.
בין פרסומיו שני ספרים שערך:
“כן בבית ספרנו: מאמרים על חינוך פוליטי” בהוצאת הקיבוץ המאוחד ומכון מופת. (2014).
“שינוי ושיפור במערכות חינוך” בהוצאת מכון ברנקו וייס ואבני ראשה (ביחד עם גל פישר, 2010).
עירית לביא, בעלת תואר שלישי בחינוך מתמטי מאוניברסיטת חיפה. עוסקת בהכשרת מורים למתמטיקה במכללת אורנים. במקביל, עוסקת במחקר המתמקד בניתוח השיח המתמטי בשיעורי מתמטיקה (אצל ילדים צעירים, בבית הספר ובתוכניות להכשרת מורים) כדי ללמוד על תהליכי למידת מתמטיקה והוראתה. בעבר היתה מורה ומדריכת מורים למתמטיקה, ומחנכת בבית הספר היסודי. שותפה להובלת מחקר במסגרת פרויקט המרא”ה (הערכת מעצבת – רואים את התמונה) סביבה להערכה מעצבת במתמטיקה בין היתר בבתי הספר היסודיים. בעבר, ניהלה את המעבדה לחשבון של אוניברסיטת חיפה ואת מרכז המורים הארצי למתמטיקה בחינוך היסודי.